شما اینجا هستید

اخبار » همایش دوچرخه سواری غدیر در گناوه برگزار شد

خبر بندر:مصطفی مظفری ،صدای بندر:به همت هیئت حضرت زینب(س)کوی عبدامام گناوه و با همکاری اداروه ورزش و جوانان هیئت دوچرخه سواری گناوه همایش دوچرخه سواری غدیر در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبر بندر: محمد مظفری مسول هیئت متوسلین زینب کبری شهر گناوه در حاشیه این مراسم گفت: حسینیه و مسجد حضرت زینب گناوه مجموعه ای فعال در حوزه فعالیت های مذهبی ،اجتماعی و فرهنگی است که علاوه بر برگزاری مراسم مذهبی و فرایض دینی برنامه های متنوع هنری ورزشی و اجتماعی را در طول سال برگزار می کند.

وی افزود: این همایش دوچرخه سواری با حضور ۵۵ ورزشکار دوچرخه سوار بزرگسال، جوان و نوجوان برگزار شد ک الحمدالله با همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان، اداره ورزش وجوانان و هیئت دوچرخه سواری گناوه با امنیت کامل به پایان رسید و به قید قریه به ۲۷ نفر از ورزشکاران نیز جوایزی اهدا گردید.

سرگرد احمدی فرماندهی راهنمایی و رانندگی شهرستان گناوه نیز در جمع دوچرخه سواران با تشکر از هیئت حضرت زینب بخاطرتوجه به فعالیت های ورزشی و فرهنگی در شهرستان  گفت:  دوچرخه یک وسیله نقلیه است و همه قوانین راهنمایی و رانندگی شامل  دوچرخه سواری می شود.

وی افزود راکبین دوچرخه باید حتما قوانین رانندگی در خیابان ها و معابر شهر را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه امسال چهار تصادف دوچرخه در سطح شهر داشته ایم، خواستار توجه بیشتر دوچرخه سواران به قوانین راهنمایی و رانندگی شد.

رحمان عمادی رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان گناوه نیز در این همایش گفت: همایش دوچرخه سواری غدیر اتفاق مبارکی است که برای توسعه ورزش همگانی باید در تمامی محلات اجرا شود.

وی با تشکر از هیئت حضرت زینب کوی عبدامام بخاطر توجه به برنامه های ورزشی، برگزاری چنین برنامه هایی را با مشارکت هیئت های مذهبی و ورزش وجوانان موجب توسعه فرهنگ تندرستی و ورزش در سطح شهرستان شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر