شما اینجا هستید

اخبار » دکتر نادرشکیب آزاد رئیس بیمارستان امیر المونین گناوه شد
گروه : اخبار

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان
در این مراسم ابتدا دکتر آریافر رئیس سابق بیمارستان با اشاره به گفته ی مقام معظم رهبری که می بایست با مدیریت جهادی در جهت پیشرفت کشور گام برداریم افزود همه تلاش ما نیز در این مدت این بود که بتوانیم موجبات رضایتمندی بیماران که ولی نعمتان ما هستند را فراهم آوریم.وی از جمله اقدامات دوره مدیریت خود را کسب منابع مالی ارزشمند در جلسات با مدیران شهرستان،راه اندازی چهارمین اتاق عمل بیمارستان امیرالمؤمنین”ع”،۳ شیفت شدن درمانگاه شبانه روزی دولتی رازی که در گذشته تک شیفته بود ، استقرار دکتر جراح پلاستیک برای اولین بار در بیمارستان سوختگی شهرستان، مستقر شدن متخصص عفونی در بیمارستان سوختگی که خطر عفونت در بیمارستان را کاهش داده و موجبات رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است ، همچنین احیاء پارک بازی در بیمارستان و … دانستند.
وی افزود: این مدت تلاش کردیم گامی در جهت حفظ شأن و شخصیت همکاران ،بدون در نظر گرفتن رتبه های آنها برداشته شود که امید است به این مهم دست یافته باشیم.
دکتر غلامعباس آریافر در پایان از زحمات تمامی کارکنان بیمارستان تشکر کرده و بیان داشتند: امید است با انتصاب دکتر نادر شکیب آزاد به عنوان ریاست جدید بیمارستان گام های مؤثر دیگری در راه سلامت شهروندان برداشته شود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی رکنی حسینی نیز اظهار داشتند: خوشحالیم که با حضور دکتر آریافر بیمارستان شهرمان میزبان مدیری ارزشمند بود ،اگر چه مشکلات فراوانی در بخش سلامت شهرستان وجود دارد اما امید است با تلاش همه عزیزان و همکاری پزشکان این مشکل مرتفع گردد که این مهم همت همه جانبه ی تمام استان را خواستار است.
ایشان افزودند:امید واریم با انتصاب دکتر شکیب آزاد بتوانیم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر بخش درمان شهرستان باشیم و از دکتر آریافر و پرسنل بیمارستان بخاطر زحمات بی شائبه ای که داشتند نهایت سپاسگزاری را داریم.
دکتر سعید کشمیری نیز با ابراز خرسندی بدلیل حضور در جمع همکاران خود بیان داشتند: به نمایندگی از ریاست دانشگاه سلام گرم و صمیمانه ایشان را ابلاغ ،و انتصاب دکتر شکیب آزاد را اعلام می نمایم و از دکتر آریافر بدلیل زحمات فراوانی که در این راه متحمل شدند تشکر می کنیم.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گفتند:شهرستان گناوه یکی از پیشرو ترین شهرستان های استان است و سلامت در این شهرستان بسیار حائز اهمیت است که پیشینه ی شبکه بهداشت و آموزشگاه بهورزی و وجود مدیران و مربیان با سابقه و ارزشمند مهر تاییدی بر این امر است.
وی اظهار داشتند: تیم جدید هیأت رئیسه ی دانشگاه نگاه جدیدی به شهرستان گناوه خواهند داشت و تا آنجایی که در توان داریم از آنها پشتیبانی خواهیم کرد و امید است با تعامل و همکاری استانی و شهرستانی بتوان گام های مؤثر دیگری در راه سلامت مردم برداشته شود.
دکتر نادر شکیب آزاد نیز در ادامه از زحمات ریاست قبلی بیمارستان تشکر کرده و گفتند : امیدواریم با تعامل همکاران ، بکارگیری خرد جمعی و کمک خیرین سلامت بتوانیم در جهت رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

a href=”http://sedayebandar.ir/wp-content/uploads/2014/04/IMG_6719.jpg”>???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

شکیب ازاد

شکیب ازاد

  1. ف

    خیلی دوستش دارم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر