شما اینجا هستید

اخبار » جشنواره مادرانه در گناوه برگزار می شود

پوستر جشنواره ” مادرانه ” در گناوه رونمایی شد

پوستر جشنواره " مادرانه "  در گناوه رونمایی شد

حبر بندر: پوستر سومین جشنواره فرهنگی اجتماعی “مادرانه ” در بندرگناوه باحضور مسئولان استانی در خانه سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبر بندر،در این جشنواره که قرار است در اواخر بهمن ماه امسال آغاز  و تا  اردیبهشت ۹۹ ادامه یابد، برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای بانوان این شهرستان پیش‌بینی که با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و چندین دستگاه اجرایی شهرستان گناوه توسط سازمان مردم نهاد “نیمدری سبز” اجرا خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین، جشنواره غذاهای ایرانی و محلی و بازی‌های بومی محلی، معرفی و تقدیر از بانوان موفق، تجلیل از پیرکنیزان اهل بیت (ع) و نمایشنامه‌خوانی ویژه بانوان و خانواده‌ها از عمده برنامه‌های درنظرگرفته شده‌است.

سرپرست  دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این برنامه گفت: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور انتخاب شده‌است، توجه ویژه‌ای در زمینه قومیت‌های اجتماعی و فرهنگی آن خواهد شد.

محمد مظفری افزود: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد یکی از وظایف دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر است که در این راستا گام‌های موثری برداشته شده‌است.

وی گفت: خانه سمن‌های گناوه از فعالترین تشکل های غیردولتی استان بوشهر است که در زمینه اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و آموزشی پیشتاز است.

مظفری اظهار داشت: از خانه سمن‌های شهرستان گناوه انتظار داریم سازمان‌های مردم نهاد  را پای کار آورده و مشارکت بیشتری در برنامه‌ها کنند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: جشنواره مادرانه اقدامی ارزشمند در جهت توانمندسازی بانوان شهرستان گناوه است که در دو دوره قبلی کارهای بسیار خوبی صورت گرفت.

وی بیان کرد: در حوزه توانمندسازی بانوان باید بیشتر توجه و کار شود و جشنواره مادرانه گناوه در همین راستا قدم برداشته و باید بیشتر حمایت شود.

فرماندار گناوه گفت: در شرایط کنونی کشور توجه به کارهای اجتماعی و فرهنگی در جامعه بویژه در حوزه بانوان ازجمله توانمندسازی و کسب مهارت‌های زندگی این قشر نیاز است که برپایی جشنواره مادرانه به عنوان یک رویداد مهم و با ارزش در این زمینه قلمداد می‌شود.

غلامرضا مهرجو افزود: برگزاری جشنواره مادرانه اقدامی ارزشمند در توانمندسازی زنان این شهرستان است که ۲ دوره متوالی آن بازتاب و نتیجه خوبی داشت و در این دوره نیز همه دستگاه‌های فرهنگی را مکلف به مشارکت و همکاری خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر به سمن‌ها نگاه و توجه ویژه بویژه در زمینه اختصاص اعتبار داشته‌است.

فرماندار گناوه  گفت: در این ارتباط چهار میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات مدارس و فضاهای آموزشی در حاشیه شهر گناوه اختصاص یافت.

وی یادآورشد: ۱۳ تشکل مردم نهاد  در این شهرستان وجو دارد و راه‌اندازی چهار سمن دیگر در مراحل فرآیند اداری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر