شما اینجا هستید

اخبار » طرح نشاط تحرک ایجاد می کند

فرماندار دشتی: طرح نشاط اجتماعی در روستاها تحرک ایجاد می کند

https://dashti.farhang.gov.ir/ershad_content/media/image/2020/02/942417_orig.jpg

فرماندار شهرستان دشتی گفت: طرح نشاط اجتماعی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی می تواند در روستاها تحول ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، عبدالله نادری روز گذشته در آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط اجتماعی که در روستای درازی برگزار شد ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی تأثیرات بسیار عمیق در دنیا گذاشته و تحولات بسیاری ایجاد کرده که باعث بیداری مسلمانان و آزادی خواهان شده است.

نادری با اشاره به نشاط اجتماعی گفت: اگر ما در جامعه نشاط داشته باشیم نشاط می تواند امید را ایجاد کند و امید اگر وجود داشته باشد تلاش بیشتر خواهد شد و فعالیت بیشتری صورت خواهد گرفت.

فرماندار دشتی ادامه داد: طرح نشاط اجتماعی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ۶ روستای شهرستان برگزار می‌شود که این طرح تنها یک جشن نیست و موضوعات مختلفی در آن وجود دارد.

وی افزود: در قالب طرح نشاط اجتماعی می توانیم استعدادهایی که مشخص نیست در روستاها پیدا کنیم و ظرفیت هایی که در بین نوجوانان و جوانان روستاها وجود دارد را کشف کنیم و به آن ها بپردازیم.

نادری اضافه کرد: این طرح در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی می تواند در روستاها تحول ایجاد کند و وقتی در یک روستا جشنی برگزار می شود باعث ایجاد اشتغال در آن روستا می شود.

وی تصریح کرد: طرح نشاط اجتماعی می تواند تحرک بسیار خوبی را در روستاها ایجاد کند و باعث می شود نوجوانان و جوانان روستا خودشان را باور کنند که خودباوری یکی از دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی می باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر