شما اینجا هستید

اخبار » آغاز جشنواره بوشهر استان دوستدار کودک

برگزاری جشنواره «بوشهر استان دوستدار کودک»

برگزاری جشنواره «بوشهر استان دوستدار کودک»

خبر بندر:سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از آغاز جشنواره بوشهر استان دوستدار کودک در سراسر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبر بندر، محمد مظفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کشف و زمینه سازی رشد استعدادهای هنری و فرهنگی کودکان استان بوشهر و همچنین افزایش آگاهی کودکان پیش‌دبستانی و مهدهای کودک به فرهنگ ملی و اسلامی اولین جشنواره فرهنگی، هنری اجتماعی بوشهر استان دوستدار کودک، برای نوگلان و و دختران و پسران مهدکودک‌ها و پیش دبستانی در ده شهرستان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مظفری افزود: پس از جلسات کارشناسی متعدد با حضور کارشناسان مرتبط جشنواره در سه موضوع حقوق شهروندی، نشاط اجتماعی، هویت اسلامی و ایرانی و ورزش و تندرستی مصوب شد تا این نوگلان به همراه مربیان خود در قالب سه رشته سرود، نقاشی برای کودکان و قصه گویی برای مربیان به ارائه آثار خود بپردازند.

وی با بیان اینکه جشنواره با مدیریت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مشارکت بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش پرورش فرمانداری‌ها در شهرستان‌های دهگانه استان برگزار خواهد شد افزود: اختتامیه این جشنواره با حضور منتخبین هر شهرستان اسفند ماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه با استقبال بی نظیر مردم جشنواره تا کنون در سه شهرستان دشتی، کنگان و جم برگزار شده، افزود تا ۱۵ اسفند ماه هفت شهرستان دیگر استان نیز میزبان این جشنواره مهم خواهند بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر