شما اینجا هستید

اخبار » تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم در سه شنبه های تکریم گناوه

به منظور اهمیت موضوع فرهنگ شهادت و ایثار در طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم » که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، خانواده شهدا را الگو و اسوه جامعه برشمرد و گفت: خانواده شهید عید محمد رضایی  که از مهاجرین افغانستانی هستند و متخلق به اخلاق حسنه، افتخار تقدیم یک شهید مدافع حرم به انقلاب و اسلام را داشته اند که بسیار ارزشمند است.

علیرضاسبحانی افزود: ارتباطات مسئولان و مردم با خانواده های شهدا باید به صورت پیوسته باشد تا بتوانیم سیره شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

  وی گفت : مسجدی ها به عنوان برترین مومنان منتظر باید در برگزاری هر برنامه ای، مفهوم واقعی انتظار و گفتمان مهدویت را ترویج کنند که در این صورت، برگزاری مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر، نقش تربیتی به همراه خواهد داشت و این موضوع می تواند تضمین کننده ترییت نیروهای متدین و متعهد برای آینده نظام جمهوری اسلامی در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی باشد.

 در ادامه سبحانی اشاره کرد به وضعیت کنونی جامعه و گفت : تهدید شیوع ویروس کرونا این فرصت را پدید آورد که همگان به ویژه کارگزاران مساجد و هیئت ها با بازنگری در فعالیت های شان، نگاهی عمیق تر و دقیق تر به اهداف برگزاری برنامه ها در این دو مرکز دینی بیندازند که خدمت رسانی به نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی، از نشانه های حرکت رو به جلوی مسجدی ها و هیئتی ها است.

 در مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم ، شهید عید محمد رضایی ، که توسط کانون فرهنگی هنری سفیران هدایت شهرستان گناوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور مساجد استان برگزار شد ، از پدر و مادر شهید با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه و هیئت امناء کانون فرهنگی سفیران هدایت ، تجلیل شده و برسم یادبود هدایایی تقدیم شد .

منبع خبر : روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر