شما اینجا هستید

اخبار » دعوت دانشجومعلم بوشهری به اردو تیم ملی جوانان کشور


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجومعلم بوشهری به اردو آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد.
دکتر اکبر مولایی ضمن تبریک این موفقیت ورزشی به این دانشجومعلم و خانواده وی، جامعه بزرگ فرهنگیان استان بوشهر و مسئولان دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار داشت: علی ناطقی پور دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است که توانسته با درخشش در عرصه فوتبال و در سطح جوانان به این موفقیت ارزنده دست یابد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این جوان شایسته دانشجومعلم رشته آموزش ابتدایی پردیس علامه طباطبایی بوشهر و اهل شهرستان دیر و بازیکن باشگاه پارس جنوبی جم استان بوشهر است که اکنون در حال انجام تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان در تهران به سر می برد.
مولایی در ادامه با تاکید بر لزوم پرداختن آحاد جامعه به امر ورزش بیان کرد: مایه مباهات و خرسندی است که می بینیم دانشجومعلم ما در کنار آموزش و درس خود در دانشگاه راهبردی فرهنگیان به امر ورزش نیز اهتمام ویژه دارند.
وی تصریح کرد: وقتی دانشجومعلم ما با تلاش و پشتکار خود در سطح باشگاهی به تیم ملی دعوت می شود و اینچنین برای خود، استان بوشهر و دانشگاه فرهنگیان افتخارآفرینی می کند، الگویی از یک دانشجومعلم موفق را به جامعه معرفی می کند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: امیدوارم که این دانشجومعلم شایسته ما بتواند در مرحله آماده سازی خوش درخشیده و نام وی در لیست نهایی اسامی تیم ملی جوانان فوتبال ایران قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر