شما اینجا هستید

ادیان گردی » دلنوشته های یک ورزشکار برای مادرش + عکس
گروه : ادیان گردی

مهدی صادق پور از ورزشکاران پاور لیفتینگ استان و قهرمان مسابقات تفلیس در صفحه شخصی اش ، درآستانه روز مادر دلنوشته های زیبایی را تقدیم مادرش کرده .

صادق پور
از دوازده سال پیش که پدرم فوت کرد و شریک زندگیش را تنها گذاشت، روز مادر را سعی کرده ام به بهترین شکل برای مادرم برگزار کنم ، برای همین در روز مادر بهترین هدایا را برایش خریده ام ، تا یه جورهایی بتونم جای خالی پدرم را براش پر کنم و روحیه اش را بهتر کنم . اما دیشب سر سفره شام مادرم بهم گفت : مهدی جان امسال برام روز مادر برام هدیه نگیر ،با تعجب بهش گفتم: چرا مادر ؟ تو چشام زل زد و همیطور که اشک تو چشماش بازی می کرد گفت : اگر منو دوست داری تلاش کن که انشالله امسال تو مسابقات خرداد ماه توی گرجستان بهترین مدال رو برای مردم شهرو استان و مملکتت بیاری ، همون بهترین هدیه روز مادر برای من هم هست .
حالا از امروز به عشق مادرم و تموم مادران ایرانی تمریناتم رو سنگین تر کردم و بهش قول دادم تا بهترین مدال مسابقات رو برای شهرم و مردمش بیارم ،
شاید ندونید که توی این چند سال همه چیز من مادرم بوده توی چند سالی که به لطف خدا تو مسابقات موفق بودم همه صدقه سری مادرم بوده، مربیم مادر بوده رفیقم ،ماساژورم ،آشپزم متخصص تغذیه ام ، مادرم بوده ؛ پیرزنی که با عصا توی سرما و گرما کنار اجاق گاز میشینه و برایم غذا درست میکنه تا تمرینات کم نیارم .
دیشب رفتم سرخاک بابام و بهش گفتم که اونم به اندازه مادرم دوست دارم و بهش قول دادم که تمام توانم را به کار بگیرم تا بتونم با یه مدال طلای خوشرنگ دل مادرم رو شاد کنم . شما هم برام دعا کنید .
22222

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر