شما اینجا هستید

اخبار » کلینیک مشاوره و مددکاری در بوشهر افتتاح شد.
گروه : اخبار

کلینیک مشاوره و مددکاری دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان بوشهر با همکاری مرکز مشاوره و خدمات روانشناخت راد و با حضور دکتر علی اکبر عصارنیا مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی
در بوشهر افتتاح شد.
عصارنیا گفت: ما تجربه محدودی در بخش خاطرات خدام داریم از این رو برای اجرای این طرح، باید موضوعات اصلی مشخص شود تا افکار منسجم‌تر و تأثیرگذارتر باشد. فعالیت در کانون مشاوره و مددکاری همچون کانونهای دیگر محروم زدایی محدودیت ندارد.
وی افزود: افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی ، هدف کاربردی و سازنده این مشاغل را بیش از پیش پررنگ نموده است.
حرفه مددکاری اجتماعی، مجموعه خدمات حرفه ای منطبق با استانداردهای روز و ضوابط می باشد که با حداکثر تلاش، سعی در بهبود و رفع آلام و مشکلات مراجعین در پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی شان دارد.
دکتر ….. سررابط کانون مشاره استان قدس در استان بوشهر گفت : مراجعین کلینیک شامل همه افراد و گروه ها بدون محدودیت سنی و جنسیتی بوده و به موسسات خاص متقاضی نیز، خدمات مشاوره ای و مددکاری می دهد.
وی افزود: اصلی ترین اهداف تشکیل کلینیک مددکاری اجتماعی عبارت اند از:بهره مندی از توان تخصصی بخش غیردولتی در جهت ارایه خدمات پیشگیری، مداخله و توانمندسازی به مراجعان ، کاهش تصدی گری دولت در جهت هم سویی با اصل ۴۴ قانون اساسی ، افزایش ضریب نفوذ خدمات مددکاری اجتماعی در سطح جامعه است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر