شما اینجا هستید

اخبار » معضل هجوم ماشین‌های سنگین در خیابان‌های شهر گناوه

✍️ علی احمدی

به گزارش خبر بندر : این روزها غیر از مشکلات اقتصادی، گرانی، ویروس کرونا و … که به مردم جامعه فشار آورده و اعصاب‌ها را بشدت ضعیف کرده است؛ آنچه مشکلات عصبی ناشی از این فشارها را دوچندان می‌کند صداهایی ناهنجار و گوش خراشی است که آرامش و آسایش مردم را در شهر گناوه (به ویژه خیابان‌های شهید رجایی، جمهوری اسلامی، پاسداران و …) مختل کرده است؛ که عامل آن هجوم بی سابقه ماشین‌های سنگین (اعم از کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، تریلی، کامیون‌های حمل بتن آماده و…) درون خیابان‌های شهری است!


دقیقا از ساعات اولیه‌ی صبح که حتی هنوز مردم در خواب هستند و کسی بیرون نیامده تردد این کامیون‌ها با صداهای گوش‌خراش و گاهی با بوق‌های بی مورد شروع می‌شود و تا پاسی از شب که باز مردم پس از یک روز دوندگی و دست و پنجه نرم کردن با انواع مشکلات، درحال استراحت در کنار فرزندان و خانواده خود هستند، ادامه دارد.
آنچه مورد توجه است، جدای از خطرات ترافیکی و جانی که چندین بار هم بوجود آمده، مساله‌ی آسایش عمومی مردم، بخصوص آنهایی که افراد سالمند، نوزاد و با بیمارانی در منزل دارند؛ می‌باشد.
قطعا هدف از این نوشته، مسدود کردن راه امرار معاش عده‌ای یا تعطیلی پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز نیست؛ ولی می‌شود با مدیریت و همکاری چاره‌ای برای حل این مشکل اندیشید و اجرا کرد. بعنوان مثال تردد در ساعاتی خاص یا مسیرهای مشخص که مردم (هم از نظر مالی و جانی و هم اعصاب و روان) کمتر آسیب ببینند.
کاش مسولین امر فکری به حال این شرایط و بهبود آن کنند… به امید آنروز.

🟢 علی احمدی/فعال اجتماعی
۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر