شما اینجا هستید

اخبار » نشستی بین دبیرخانه کانوهای خدمت رضوی و مدیرکل صداوسیما مرکز استان بوشهر برگزار شد

حسین بهروزی

به گزارش خبر بندر در این نشست حجت الاسلام جمالی ضمن خیر مقدم عرض نمود : تشکر میکنم از عوامل صدا و سیما که در همه ی زمینه ها فعالیت انقلابی بخصوص ایام دهه مبارک فجر خودشان را نشان میدهند و به فرموده خداوند کسی که با تکیه به خداوند خود را بی نیاز میداند مردم هم به او بی نیاز خواهند شد خادمی قبلا مربوط به حرم استان قدس بود ولی الان با مدیریت دوره ایت الله رئیسی خدمت به شهر ها و روستا ها کشیده شد.
وی افزود: صداوسیما میتواند دریچه ای باشد که ما سیره رضوی را بهتر در جامعه به دید عموم در بیاوریم و با مفاهیم آنها آشنا شویم مطمن هستم اثرات مثبتی دارد چونکه مردم دلی امام رضا را دوست دارند.
محبی جانشین مدیر دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی در استان بوشهر هم گفت ؛ بنیاد کرامت رضوی در حوزه خدمات اجتماعی فعالیت میکند و دارای شش مجموعه کانون خدمت رضوی ، تشکل های انقلابی ، بانوان ، ورزشکاران ، جوانان و نوجوانان و اقشار عام است.
وی تصریح کرد: ۲۰ عدد کانون در استان در حال خدمت داریم که ۱۰ کانون با ماهیت فرهنگی مشغول به فعالیت هستند و ۱۰ کانون با ماهیت آستان قدس و هدف فرهنگی و محرومیت زدایی مشغول به کار است و تمامی افراد مشغول به کار در کانون های خدمت رضوی بدون هیچ گونه دریافت هزینه ای با دل و نیت پاک و صاف در حال خدمت میباشند.
محبی افزود: در بحث خادم یاری مراکز دولتی افراد میتوانند با عنوان یاور رضوی فعالیت کنند و بعد از ثبت فعالیت به خادمیاری برسند کانون های خدمت رضوی کل کشور بدون نیاز به اعتبارات دولتی مشغول کار اند حتی از آستان قدس هم اعتباری دریافت نمیکنند.
دکتر ناظری مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر هم علاوه بر خیر مقدم به خادمان آستان قدس حضرت رضا (ع) خاطرنشان کرد : اطلاع رسانی ها باید اثر گذار باشد و باید با اهمیت بیشتری بررسی و پخش شود با کمال میل برنامه چهارشنبه امام رضایی را پوشش میدهیم و تمام ظرفیت های این نهاد در جهت به تحقق رسیدن اهداف این برنامها کوتاه را به کار خواهیم برد.
ناظری ادامه داد: میتوان برنامه هفتگی یا ماهیانه ای در نظر گرفت یا موضوع چهارشنبه امام رضایی که برنامه مذهبی محسوب میشود به تولید رساند و پخش از شبکه استانی داشته باشیم در حال حاظر صلوات خاصه امام رضا بصورت هشت مدل در حال پخش هست .
در پایان این مراسم مقرر شد تفاهمنامه ای بین دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی و دبیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر امضا شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر