شما اینجا هستید

اخبار » کج سلیقگی در مسدود کردن خیابان ها در شهر گناوه

 کج سلیقگی در مسدود کردن خیابان ها در شهر گناوه

خبربندر: طی یک سال گذشته به دفعات و به تصمیم ستاد کرونای شهرستان گناوه محدویت هایی در سطح شهر اجرا شده که از جمله آنها می توان به تعطیلی مراکز عمومی مثل پارک ها و بوستان های شهری تالارهای پذیرایی، سالن های ورزشی و… اشاره نمود.

 از جمله محدودیت های گاه و بیگاه ستاد کرونا در مواقع خاص در شهر گناوه بستن ورودی های خیابان ساحلی شهرستان گناوه می باشد. فارغ از اینکه چقدر این محدودیت ها بر کم شدن حضور جمعیت در ساحل تاثیر داشته  و میزان تمکین شهروندان از این تصمیم مسولین شهر از این محدودیت ها به چه میزان بوده،  شیوه مسدود نمودن خیابان ساحلی است که تصاویر و صحنه های نازیبایی را در معرض دید عموم قرار می دهد.

متاسقانه مدیریت شهری  برای بستن خیابان ساحلی  و مسدود کردن  آن، دم دست ترین و غیر استاندارد ترین شیوه را انتخاب نموده و با ریختن چند کامیون نخاله و ماسه در ورودی خیایان بدون نصب هیچ چراغ راهنما و تابلویی و بدون استقرار هیچ ماموری اقدام به بستن  خیابان ساحلی کرده است. شیوه ای  که علاوه بر غیر استاندارد بودن و به خطر انداختن شهروندان هر راکب موتورسیکلت و حتی ماشینی را ترغیب به عبور از آن می کرده و به لحاظ شکلی نیز به مبلمان شهری ضربه می زند!!

نکته مهمی که مدیریت شهری گناوه باید به آن توجه کند این است. این شیوه منسوخ در حال حاضر دیگر در میدان های جنگ و برای درست کردن خاکریز نیز استفاده نمی شود، چون به مدد تکنولوژی وسایل مدرنی برای مسدود کردن موقت و دایمی خیابان های تولید شده که ضمن راحتی کار مامورین سدمعبر  به لحاظ شکلی نیز به مبلمان و زیبایی شهر آسیبی نمی زند!

امیدواریم این کج سلیقگی که ممکن است ناشی از عوامل مختلفی  مثل تنبلی مسولین و مامورین، نبود امکانات، عدم توجه به مبلمان شهری  یا عدم اطلاع و اگاهی مامورین و مسولین شهری باشد در دفعات دیگر تکرار نشده و دیگر شاهد  چنین صحنه هایی که تهیه هر تصویری از آن می تواند سوژه یک مجله طنز و یا برنامه تلویزیونی بشود دیگر اتفاق نیفتد. انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر