شما اینجا هستید

اخبار » ارسال ۱۰۰ اثر نمایشی به جشنواره ملی نمایشخانه

حسین بهروزی

به گزارش خبر بندر، محمد مظفری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی نمایشخانه بیش از ۱۰۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی مشارکت هنرمندان در جشنواره دوم نسبت به سال گذشته افزود: این آثار از ۱۹ استان و ۳۸ شهر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر جشنواره با بیان اینکه جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه به عنوان اولین رویداد نمایشی در کشور تلاش کرده تئاتر را به خانه‌ها و میان خانواده‌های ایرانی ببرد افزود: آثار ارسال شده در خانه‌ها و توسط خانواده‌ها تولید و به جشنواره ارسال شده است.

مظفری با اعلام اینکه برگزاری جشنواره نمایشخانه در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا و ایجاد فضای مناسب فرهنگی برای خانواده‌ها در ایام قرنطینه و حضور اجباری خانواده‌ها در منزل طراحی شده است گفت: در سال‌های آینده و در نبود این بیماری مهلک جشنواره تمرکزش را بر روی توسعه تئاتر آپارتمانی و خانگی خواهد گذاشت.

وی، آئین‌های نوروزی قصه‌های ایرانی را موضوعات اصلی آثار ارسالی عنوان کرد که در قالب نمایش‌های کوتاه آپارتمانی، نقالی، نمایش عروسکی، استندآپ کمدی و انواع مختلف نمایش‌های ایرانی تولید شده‌اند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با بیان اینکه به زودی مرحله ارزیابی آثار با انتخاب داوران جشنواره آغاز خواهد شد افزود: اختتامیه جشنواره در نیمه اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر