شما اینجا هستید

اخبار » از سازمان‌های فعال زیست‌محیطی استان حمایت می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: از سازمان‌های فعال زیست‌محیطی استان حمایت می‌شود.

به گزارش خبر بندر محمد مظفری  اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های مختلف حمایت کرده و در کنارشان باشند.

وی با اشاره به فعالین‌های گسترده اخیر سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌های گناوه و دیلم در حوزه زیست‌محیطی و فضای سبز گفت: منابع طبیعی استان بوشهر در تمام مراحل اجرای این طرح در کنار سازمان‌های مردم نهاد باشد.

مظفری با بیان اینکه توسعه فضای سبز امروزه در دنیا از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم سرانه سبز را در استان بوشهر بالا ببریم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه متأسفانه در سال‌های گذشته فضاهای سبز ملی در معرض خطر قرارگرفته است، افزود: بهترین مدافعان محیط‌زیست و توسعه فضای سبز می‌توانند خود مردم باشند.

وی ضمن تشکر از اجرای مردمی طرح جنگلانه و حامی طبیعت و من یک جنگلبان هستم، با مدیریت سازمان‌های مردم نهاد در دو شهر شمالی استان اظهار داشت: طرح جنگلانه و حامی طبیعت و من یک جنگلبان هستم در بقیه نقاط استان نیز اجرا شود.

مظفری با بیان اینکه فضای شهری استان در حوزه فضای سبز فقیر هستند گفت: با مشارکت شهرداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد طرح‌های مشابه در کلیه شهرهای استان اجرا شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر