شما اینجا هستید

اخبار » چه کسانی انتخابات شوراها را به تمسخر گرفته اند؟

چه کسانی انتخابات شوراها را در گناوه به تمسخرگرفته اند؟
✍️ابو امیر جنابی
خبر بندر: این روزها تب و تاب انتخابات گرم شده و کاندیداهای عضویت در شورای شهر در بسیاری از شهرهای استان به طریق مختلف برای تهییج مردم جهت شرکت در انتخابات برنامه های مختلف اجرا می کنند که امیدواریم خروجی این برنامه های مختلف، انتخاب افرادی شایسته برای شوراهای شهر و روستا باشد.
در کنار همه زیبایی های انتخابات شوراها متاسفانه طی شب های منتهی به روز انتخابات در شهر گناوه ، اتفاقاتی رخ داده که باعث رنجش بسیاری از اهالی شهرستان را موجب شده است.
متاسفانه در نبود نظارت کافی عده ای معدود، جهت تفنن، ماجراجویی و تمسخر! درستادهای انتخاباتی بعضی افراد خاص حضور پیدا نموده و جو بعضی برنامه های ستاد های انتخاباتی را به سمت و سویی می برند که باعث ناراحتی شهروندان گناوه ای را به وجود آورده است.
شوربختانه به علت عدم برخورد با این افراد که بنظر می رسد هدفشان جز تمسخرانتخاب شورا نیست، باعث شده تا این افراد به خود اجازه داده، رقم زننده صحنه هایی ضد انسانی با دست انداختن بعضی کاندیداها با راه اندازی نمایش های ساختگی باشند!
آنچه مهم است اینکه برای یک بار و همیشه ناظران انتخابات و مسولین انتظامی باید با برخورد شدید با این افراد اجازه ندهند صحنه های دردناک و غیر انسانی، اینچنینی تکرار شود!
انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر