شما اینجا هستید

اخبار » گام به گام با کاروان زیرسایه خورشید در دیلم

عطر حضور خادمان رضوی در دیار دارالمومنین پیچید

خدام آستان قدس رضوی برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید تحت عنوان کاروان شهید حاج قاسم سلیمانی به دیار دارالمومنین شهر دیلم سفر کرده‌اند و با پرچم مقدس علی بن موسی الرضا(ع) به دیدار بیماران، مدافعان و جهادگران سلامت خانواده های شهدا و مردم مشتاق زیارت آقا، رفتند.

در آغاز این سفر خادمان رضوی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دیلم مورد استقبال ایشان قرار گرفتند و در نشست صمیمی دیدار و گفت و گو کردند.

سپس خادمین رضوی با حضور در مرقد شهدای گمنام شهر دیلم به غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس پرداختند.

منزل شهیدوالامقام و مفقود الاثر حسن گله گیر مقصد بعدی کاروان زیر سایه خورشید بود، خادمین رضوی با حضور در منزل این شهید با مادر گرانقدر شهید گله گیر دیدار و با اهداء هدایای متبرکی از ایشان تجلیل نمودند.

در ادامه سفر کاروان زیر سایه خورشید به دیلم، خادمین حریم رضوی با حضور در منزل دکتر عباس لیراوی، پزشک سلامت این شهر از خانواده ایشان به پاس زحمات فراوان وی در عرصه سلامت تقدیر کردند.

دیدار با دو خانواده مدد جو کمیته امداد و بهزیستی، دیگر برنامه تعیین شده کاروان زیر سایه خورشید در شهر دیلم بود که خادمین علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور در منازل این خانواده ها امید را به آنها هدیه دادند.

حضور در فرماندهی ناوتیپ ۳۱۲ ذوالفقار امام حسن علیه السلام منطقه سوم دریایی امام حسین علیه السلام ندسا و برگزاری جشن بمناسبت فرارسیدن میلاد سراسر نور حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید بود.

در پایان این سفر، جشن بزرگ رضوی با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه دیلم برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر