شما اینجا هستید

اخبار » نقش بستن نشان متبرک خدمت بر سینه سبزجامگان یگان ۲۱۶فاطر دشتستان


فرمانده یگان ۲۱۶ فاطر دشتستان حضور خادمان امام رضا علیه السلام در جمع سبزجامگان این یگان را فرصتی مغتنم برای ارتقاء معنویت نیروها برشمرد و گفت: تأسی از سیره ی امامان معصوم بویژه حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام موجب تزکیه ی نفس و زمینه ساز ارتقاء معنویت در راستای دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بوشهر؛ سرهنگ پیشه ور فرمانده یگان ۲۱۶ فاطر دشتستان، پس از تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه و تبریک دهه کرامت شرحی از اقدامات این یگان را به حضور خدام حرم امام رضا اعلام نمود.
وی در ادامه افزود: حضور خدام و پرچم مبارک حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این مکان باعث شد تا حال و هوای سبزپوشان این یگان امام رضایی شود و عشق و علاقه‌ای دوچندان در راستای خدمت به مردم در آنان به وجود آید.
سرهنگ پیشه ور خاطر نشان نمود: با توجه به حضور باشکوه مردم در انتخابات امید است در راستای منویات مقام معظم رهبری و امام راحل و شهیدان زیر سایۀ پرچم حرم امام رضا علیه السلام بتوانیم ما هم خادم مردم باشیم.
ایشان در پایان تصریح کرد: همه ما می توانیم خادم امام رضا علیه السلام باشیم و این افتخاری است که بتوانیم در هر لباسی و در هر جایگاهی به نیت خادمی ایشان به مردم ایران خدمت کنیم.
پس از سخنرانی فرمانده یگان ۲۱۶فاطر، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام همراه بامولودی خوانی و پرچم گردانی توسط خادمان حرم امام هشتم در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد و به امام جمعه محترم برازجان، فرمانده یگان ۲۱۶فاطر، مسئول عقیدتی و مسئول حفاظت اطلاعات این یگان نشان متبرک خدمت از طرف آستان مقدس رضوی اهدا گردید

.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر