شما اینجا هستید

اخبار » چرا در گناوه نان سخت گیر می آید؟
گروه : اخبار , گزارش


آرمان دریایی، خبر بندر: این روزها نان خریدن از نانوایی های گناوه بسیار سخت شده است! چون نه ساعت کارشان مشخص است ونه مقدر پختشان، فقط هر وقت به نانوایی مراجعه می کنی با در بسته و نبود نان روبرو می شوی! این وضعیت خیلی از خانواده های گناوه ای را شاکی کرده ولی خیلی از آنها بعد از دیدن این وضعیت سری تکان می دهند، غرلندی زیر لب می کنند و می روند در سوپری ها نان هایی که از نانوایی ها انجا مستقر شده را می خرند و بعد به خانه می روند بدون اینکه اعتراضی کنند!
صنف نانوای شهرستان هم که معمولا سایلنت و بدون تاثیر در تغییر روند موجود در وضعیتی بین بیخیالی و ناکارامدی سر می کند. در این بین ناظر فرمانداری هم معلوم نیست کارش چیست ، تکلیفش چیست و کجای این قصه است!
حالا ما خانواده های گناوه ای مانده ایم و نانوایی هایی که هر وقت مراجعه می کنیم، یا پختشان را شروع نکرده اند، یا پختشان تمام شده! واین در حالی است
در اغلب شهرهای بزرگ و کوچک ایران نانوایی ها تا پاسی از شب پخت می کنند و در بیشتر ساعات شبانه روز می توانی نان از نانوایی بخری، قصه وضعیت کار بعضی نانوایی ها آنقدر نابسامان است که شش و نیم عصر شروع به کارمی کنند و تا قبل از ساعت ۸شب پختشان تمام می شود!


ظهرها هم وضعیت بر همین منوال است و اگر کمی دیر بجنبی و تا ساعت ۱۲ خودت را به نانوایی نرسانی کلاهت پس معرکه است!
حالا فارغ از کیفیت نانی که به دست مشتری می رسد، صنف نانوایان شهرستان گناوه توضیح دهد که:
۱-چرا ساعت کار نانوایی های گناوه اینقدر کوتاه می باشد!
۲- آیا نبود نان بخاطر این است که بعضی نانوایی ها بجای ارائه نان به مشتری ، بخاطر راحتی کار، نان ها را به سوپری ها، ساندویچی ها، رستوران ها و دکه ها عرضه می کنند؟
۳-چرا بیشتر نانوایی ها در حالیکه مشتری دارند، جلوی چشمان مشتری ها ، نان ها را در بسته بندی های بزرگ و کوچک به بیرون منتقل می کنند؟
۴-چرا ساعت کار مشخصی برای نانوایی ها در نظر گرفته نمی شود و ساعت کار در معرضدید مشتریان قرار نمی گیرد؟
۵- نحوه نظارت نانوایی ها از طرف صنف به چه صورت است و با متخلفان چگونه برخورد شده است؟
منتظر جواب صنف نانوایی های گناوه می مانیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر