شما اینجا هستید

سرخط خبرها » امسال ،سال مدیریت استراتژیک در آموزش فنی وحرفه ای است.
گروه : سرخط خبرها

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در جمع روسای مراکز گفت: امسال ،سال مدیریت استراتژیک در آموزش فنی وحرفه ای است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر،حسین خمسه یکم اردیبهشت ماه در اولین گردهمایی روسای مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان در سال جاری گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در آموزش فنی وحرفه ای استان امسال سال برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک برای تحقق اهداف است.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای افزود: با اشاره به اینکه برنامه ریزی دقیق و همه جانبه شاهراهی برای موفقیت است افزود: برنامه ریزی باید دارای شاخصه های مهمی از قبیل قالب و چهارچوب مشخص و معین تهیه شده و سلیقه ای نباشد.همچنین بودجه بندی فعالیتها مد نظر قرار گرفته و وبودجه ریزی عملیاتی به منظور انطباق برنامه با واقعیتها صورت پذیرد.
وی عنوان نمود: باید بر اساس فصول و موقعیتهای زمانی برنامه ریزی صورت پذیرد و برنامه ها قابل اندازه گیری بوده واز ابهام به دور باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در این نشست بر نقش مهم روسای مراکز بر نظارت صحیح و اصولی به عنوان یکی از نقاط کنترلی در راستای تحقق برنامه ها نیز تاکید نمود.
مهندس خمسه در بخش دیگری از سخنان خودگفت: شیوه نیاز سنجی آموزشی باید تغییر یابد و نیازهای متناسب با هر شهرستان در کارگروه اشتغال و شورای برنامه ریزی آن شهرستان باید بررسی و به تصویب برسد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای همچنین بر نقش مهم فرمانداران در همراهی با مجموعه آموزش فنی وحرفه ای به منظور دستیابی به اهداف توسعه ای آموزش فنی وحرفه ای تاکید نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر