شما اینجا هستید

اخبار » سیاه نمایی علیه آموزش و پرورش استان بوشهر/ ماجرای تخلیه معلم دیلمی از یک منزل چه بود؟
نویسنده : غلامحسین آقاجری

در روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی با این عنوان که مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش شهرستان دیلم علیه یک فرهنگی اقدامی زننده ای انجام داده است و علیه وی شکایت و خواستار بیرون شدن از منزل سازمانی شده است، انتشار پیدا می کند و با واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی و حمله به مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بابت این انتصاب صورت می گیرد.

احمد خدری نیا یکی از کارمندان اداره آموزش و پرورش شهرستان دیلم با ۳۰ سال سابقه کار است که در روزهای گذشته با انتشار  یک کلیپ و یک متن با این عنوان که وی توسط آموزش و پرورش از خانه بیرون انداخته شده است منتشر می شود و با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو می گردد و این اقدام را به مدیر آموزش و پرورش جدید شهرستان دیلم مرتبط می دانند.

حسین رمضانی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیلم اظهار داشت: احمد خدری نیا یکی از فرهنگیان این شهرستان و بیش از ۵ سال در منازل سازمانی که متعلق به فرمانداری و بنیاد مسکن است استقرار داشته است و در سال گذشته به دستور فرمانداری از ایشان درخواست تخلیه شد و موضوع به دادگاه کشیده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم ادامه داد: ایشان با بنده در ۲۶ مرداد ماه تماس گرفت و بیان داشت برای تخیله مهلت مجددی به ایشان داده شود، بنده بنا بر وظایفی که در قبال فرهنگیان دارم این موضوع را با فرمانداری در جریان گذاشتم.

احمدی خدری نیا در گفتگو با شغاب اظهار می کند: موضوع اتفاق افتاده ربطی به آموزش و پرورش ندارد و مدیر جدید یک هفته است که منصوب شده است و شاکی اداره آموزش و پرورش نمی باشد و در زمینه مشکلات بنده نیز کمال همکاری را داشته اند.

خدری نیا ادامه می دهد: متنی که در زیر کلیپ حقیر منتشر شده است از جانب بنده نیست و عده ای دارند سیاه نمایی می کنند و از اتفاق رخ داده سو استفاده می کنند و تعجب می کنم که این افراد در آخرت چگونه پاسخگوی این اتهامات به آموزش و پرورش خواهند بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر