شما اینجا هستید

اخبار » در استان در گروه سنی ۵۰ سال حدود ۹۰ هزار نفر واجد شرایط واکسیناسیون هستند

حسین بهروزی

به گزارش خبر بندر عبدالکریم گراوند بیان کرد: برای این تعداد افراد گروه سنی ۵۰ سال این تعداد واکسن در استان موجود بوده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و منتظر دریافت پیامک باشند.
وی تصریح کرد: باتوجه به تعطیلات آخر هفته ورود خودروهای غیربومی به استان بوشهر ممنوع بوده و در صورت تردد این خودروها برگشت داده می‌شوند.
استاندار بوشهر اظهار کرد: در زمان حاضر روزانه بیش از ۱۰ هزار واکسن کرونا به گروه‌های سنی تعیین شده در استان تزریق می‌شود که ان شالله بزودی این تعداد تا ۲۰ هزار دز واکسن افزایش می‌یابد.


گراوند گفت: روند افزایش ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر نگران کننده است به نحوی که بالاترین بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان  روز گذشته ثبت شده و اکنون تعداد بستری‌ها از ۵۰۰ نفر فراتر رفته است.
وی همکاری دستگاه‌های اجرایی برای سرعت بخشی در واکسیناسیون را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تجمع مردم در یک نقطه موجب خاستگاه و کانون انتقال ویروس کرونا می‌شود و باید با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون ضمن دسترسی راحت مردم به دریافت واکسن  از اجتماع و تجمع جلوگیری شود.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های پر جمعیت همچون دشتستان و گناوه در صورت نیاز باید مراکز تجمیعی را به علت جلوگیری از تجمع افراد افزایش دهند.
گراوند بیان کرد: به علت شرایط آب و هوایی و گرما امکان برپایی بیمارستان صحرایی در استان میسر نمی‌باشد با این وجود بیمارستان تامین اجتماعی در حال آماده باش و همچنین برای تامین نیروی انسانی از نیروهای مسلح درخواست کمک کرده ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر