شما اینجا هستید

اخبار » استان بوشهر امروز و فردا گرما و شرجی بالایی خواهد داشت
گروه : اخبار

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا با وزش جریانات غالباً جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعاتی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در سطح استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط، عمدتاً نواحی جنوبی و ارتفاعات استان با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی فردا گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای گاهی بیش از ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر