شما اینجا هستید

اخبار » طرح شادمانه‌های غدیر در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبر بندر محمد مظفری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح بوشهر استان دوستدار کودک و در مسیر فعالیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر، طرح آموزشی و اجتماعی شادمانه‌های غدیر همزمان با دهه ولایت و امامت در مناطق کم برخوردار استان آغاز شد.

وی افزود: طرح بوشهر استان دوستدار کودک از سه سال پیش با هدف توانمند سازی خانواده‌ها و کودکان استان بوشهر در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و با محوریت آموزش در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون جشنواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های متعددی در شهرستان‌های ده‌گانه استان به اجرا درآمده است.

مظفری برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌ها در مناطق کمتر برخوردار، دوره‌های آموزشی مختلف برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی با همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی، طرح یه لقمه بازی و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی را از جمله فعالیت‌های طرح بوشهر شهر دوستدار کودک عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اجرای طرح شادمانه‌های غدیر را در ادامه همین طرح معرفی کرد و افزود: شادمانه‌های غدیر در راستای آموزش، گسترش نشاط و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استان برنامه ریزی شده و قرار است در قالب بسته‌های فرهنگی و آموزشی هدایایی به کودکان شناسایی شده بین پنج تا ۱۲ سال در سراسر استان تقدیم شود.

مظفری ضمن تشکر از سازمان‌های مردم نهاد برگزار کننده این طرح افزود: شادمانه‌های غدیر با مشارکت ۱۲ سازمان مردم نهاد استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر