شما اینجا هستید

اخبار » تعمیرات خطوط آب تا فردا پایان می یابد/ تعویض شیر چند تنی در مسیر آب رسانی
گروه : اخبار

صدای بندر : برنامه تعمیرات خطوط لوله آبرسانی سد کوثر جلوتر از زمان برنامه ریزی شده پیش می رود و آب استان تا فرداشب وصل می شود.

به گزارش صدای بندر ؛ مهندس باکیده امشب در گفتگوی اختصاصی با صدای بندر گفت: تقریبا چهار ساعت از برنامه زمانبندی تعمیرات زودتر پیش می رویم وقطعی آب استان حداکثر ۶۸ ساعت خواهد بود و پیش بینی می شود این زمان با سرعتی که در تعمیرات داریم کمتر شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود :در بیش از ۱۲ نقطه از خطوط لوله استان تعمیرات داشته ایم که این تعمیرات شامل تعویض بیش از هشت شیر که شکستگی ، رسوب یا نشتی داشته اند بوده است.
وی افزود در دو نقطه شبانکاره و جاشک سرویس شبکه های پمپاژ را داشتیم که این شبکه ها با تعویض قطعات نوسازی شده اند .
مهندس باکیده از از تعمیر و بازسازی سه نقطه از خطوط لوله که دچار ترکیدگی و نشتی بوده اند خبر داد و افزود به حول قوه الهی و با تلاش همکاران ما این تعمیرات خوبی در حال انجام است و امید داریم پیش از برنامه زمان بندی به پایان برسد.
وی از تعویض شیر چند تنی در خطوط آب نزدیکی شهر دیلم به عنوان یکی از تعمیرات مهم خبر داد و گفت : همکاران ما این شیر چند تنی را تا امشب در مسیر خطوط آبرسانی استان به صورت کامل نصب می کنند .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: انشالله تا فردا جمعه عصر و اوایل شب در شهرهای شمالی مثل گناوه و دیلم و در ساعات اولیه بامداد شنبه در بوشهر و صبح روز شنبه در شهرهای جنوبی مثل خورموج آب شهری وصل خواهد شد.

  1. حسین

    خدا قوت

  2. منصوری

    با تشکر از مسئولین محترم آبفای استان

  3. لیلا م

    تو رو خدا بگید دیگه آب رو قطع نکنند

  4. نسرین ع

    ترو خدا التماس میکنم دیگه آب رو قطع نکنید

  5. نسرین ع

    سلام اگه میشه بگید دقیقا کی آب وصل میشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر