شما اینجا هستید

اخبار » برنامه پویش «اطعام غدیر» برای تهیه و توزیع وعده های غذایی نیازمندان در استان بوشهر

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از امکان مشارکت خیران و ناذران در پویش «اطعام غدیر» به منظور تهیه و توزیع وعده های غذایی در روز عید سعید غدیر جهت توزیع بین نیازمندان و محرومان استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبربندر فرید محبی دبیر کانونهای خدمت رضوی در استان بوشهر گفت : در آستانه عید فرخنده غدیرخم، دفتر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در مرکز استان و دفاتر کانون‌های مرکزی خدمت رضوی در شهرستان ها، آماده دریافت کمکها و نذورات هم استانی ها جهت مشارکت در برنامه پویش اطعام غدیر جهت تأمین وعده های غذایی نیازمندان جامعه هدف می باشد .

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ دلخواه یا براساس پرداخت مبلغ وعده غذایی، که میانگین هزینه هر وعده ۲۵هزار تومان محاسبه گردیده ، در دهه ولایت و امامت در پویش اطعام غدیر آستان قدس رضوی سهیم شوند.

محبی در خصوص راههای مشارکت در این پویش گفت: مردم مؤمن و خیرخواه هم استانی می توانند کمکهای خود را به شماره حساب بانک ملت به شماره ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ و یا شماره کارت ۲۸۸۰-۵۷۹۵-۳۳۷۶- ۶۱۰۴ و با شناسه ۸۱۰۰۱۰۰۶۰۶۱۶۱ واریز نمایند . در ضمن دفتر مرکزی استان و دفاتر شهرستانی آماده دریافت حضوری مساعدت ناذران می باشند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر