شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نارضایتی کارمندان بوشهری در خصوص لغو تعطیلی پنجشنبه ها!
گروه : سرخط خبرها

تناقض در مصوبات اداری استان بوشهر
✍ آرمان دریایی
اقدام عجیب و غیر منتظره استانداری بوشهر درلغو تعطیلی روزهای پنجشنبه موجب اعتراض و نارضایتی کارکنان دستگاه های اجرایی استان بوشهر شد. و در اولین ساعات ابلاغ این مصوبه کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق فضای مجازی اعتراض گسترده خود را اعلام کردند.
اما جدا از اینکه چرا استانداری بدون استناد به مصوبه ای قانونی بالادستی اقدام به لغو تعطیلی پنجشنبه ها در استان بوشهر نموده، آنچه در این بین باعث تعجب گردیده چرایی ابلاغ این مصوبه در ایام خاص کرونایی است!
ابلاغ مصوبه امروز استانداری دقیقا در تقابل با دستورات ستاد کرونا در کم شدن ساعات کار ادارات و کم نمودن تعداد کارکنان است و همین باعث تعجب کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی و البته تناقض در تصمیمات مسولین استان گردیده است.
در پایان نکات زیر را جهت اطلاع مسولین محترم متذکر می شوم.
تعطیلی پنجشنبه ها در استان بوشهر از سال ۱۳۷۸ و براساس مصوبه ستاد بحران و با توجه به شرایط امنیتی، آب هوایی، و اقلیمی استان گرفته شده و مخالفان این طرح طی ۲۰ سال گذشته اگر چه تلاش نمودن تا با اختلال در اجرایآن این مصوبه را لغو کنند ولی هرگز نتوانستند تعطیلی پنجشنبه ها را لغو کنند!

  • استناد استانداری به مصوبه هیئت دولت در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ غیر قانونی بوده ، چون تصمیمات گرفته شده در آن جلسه مربوط به تعطیلات بانک ها و ادارات بعضی استان ها در ایام کرونایی بوده است.
    -عدم توجه به خواسته مدیران و کارکنان دولت در استان بوشهر و مخالفت حداکثری با این مصوبه نیز جای سوال دارد.
    -لغو مصوبه ۲۰ ساله دولت در استان در شرایط خاص کرونایی، گرمای تابستان و در زمان انتقال قدرت در بین دو دولت نیز از اتفاقاتی است که جز سوء مدیریت چیزی در آن دیده نمی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر