شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اندازه گیری فشارخون، قد و وزن نمازگزاران در مصلای نمازجمعه دیلم+ تصاویر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر-دیلم – طاهری نیا: به مناسبت هفته سلامت فشارخون، قد و وزن نمازگزاران مرد و زن در مصلای نمازجمعه دیلم اندازه گیری شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم، این برنامه که با همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر اجرا شد فشارخون،قد، وزن و شاخص توده بدنی مراجعین بصورت رایگان توسط کارشناسان شبکه بهداشت و هلال احمر اندازه گیری شده و به ثبت می رسید.

پس از تست فشارخون نمازگزاران برشورهای با عنوان توصیه های لازم برای رژیم غذایی و راهکارهایی برای کاهش چربی خون بالا بین مراجعین توزیع می شد.

کارگران شرکت نفت فلات قاره که از امام حسن برای شرکت در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه آمده بودند به این پایگاه مراجعه کرده و فشارخون،قد و وزن و شاخص توده بدنی خود را اندازه گیری نمودند.

این پایگاه که در درب ورودی خواهران به مصلا نیز برپا شده بود مورد استقبال بانوان نمازگزار قرار گرفت و بانوان نیز آیتم های سلامتی یعنی فشارخون،قد و وزن خود را اندازه گیری نمودند.

در این برنامه که از ساعت ۱۲ تا ۱۴ اجرا شد شاخص های سلامتی ۵۰ نفر از مردان و ۶۴ نفر از زنان که به این دو پایگاه مراجعه کرده بودند اندازه گیری شد.

در این برنامه ده نفر از پرسنل شبکه بهداشت و هلال احمر برای اندازه گیری فشارخون در این دو پایگاه حضور داشتند.

IMG_0334IMG_0331IMG_0293IMG_0317IMG_0278

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر