شما اینجا هستید

اخبار » شهردار را زودترانتخاب کنید/الان وقت خطا و کسب تجربه نیست!


📝 صدای بندر: علی احمدی – فعال فرهنگی و اجتماعی:

آنچه این روزها همه‌ی ذهن‌های خسته از مشکلات روزمره و اقتصادی مردم این دیار را به خود مشغول کرده، وضعیت شورای جدید و جوان شهر و انتخاب سکاندار شهرداری گناوه است.
گناوه ای که سال‌ها در کش و قوص مشکلات داخلی شوراها و شهردارها، آنچنان روی پیشرفت به خود ندید و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت!
تجربه سال‌های گذشته ثابت کرده، اکثر شهردارانی که شورا انتخاب کرده، علیرغم دفاع همه جانبه شورا درروز‌های اول، از انتخاب خود؛ بعد از مدتی مشکلات و ناهماهنگی‌هایی از ناکجا آباد بوجود می‌آید که باعث استعفا یا عزل شهردار و به گِل نشستن کشتی شهرداری گناوه می‌شود.
بعد از مدت‌ها سیدجواد حسینی، فرزند مرحوم سیدباقر حسینی توانست در مدتی که مسئولیت شهرداری را بعهده داشت، پروژه‌های خوبی را اجرا کند و نظر مثبت و رضایت عمومی همشهریان را جلب نماید؛ ولی با این وجود، شورای جدید نتوانست همکاری با وی را ادامه دهد و دنبال گزینه های دیگیری بود. گزینه هایی که مدت‌هاست در لیست منتخبان شورا در حال بالا و پایین شدن هستند!
عده‌ای به دنبال گزینه های غیربومی هستند و عده‌ای نیز موافق با نظر اکثر شهروندان، به دنبال استفاده از گزینه‌های بومی و پتانسیل‌های موجود در خود شهر می‌باشند.
آنچه اکنون بیش از همه چیز مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد این است که اینک دیگر فصل آزمون و خطا، و استفاده از افراد کم تجربه به امید کسب تجربه برای آینده نیست! این موضوع چه در سطح شهرگناوه و چه در سطح شهرستان و حتی کلان کشوری باید مورد توجه قرار گیرد! سکون طولانی و سال‌ها وضعیت عمرانی و اقتصادی مردم، دیگر صبر و تحمل آنان را از بین برده و همه در انتظار یک حرکت مفید، موثر و نتیجه بخش در کمترین زمان و در هر فرصت هستند.
آنچه این چند روز در محافل مختلف بر سر زبان های افتاده؛ نام ”دکتر علی بیروتی” بعنوان یکی از گزینه های بومی و باتجربه برای شهرداری گناوه است.
بیروتی که بسیاری او را یکی از شهرداران موفق سالهای اخیر گناوه می دانند، حدود ۹ ماه شهردار گناوه بود و طی این مدت واقعا مردم تغییرات و پیشرفت شهری را در زمینه‌های مختلف عمرانی، مبلمان شهری، فضای سبز و فرهنگ شهروندی دیده و لمس کردند.
بیروتی در یک استوری اینستاگرامی موضوع گزینه شهرداری بودن را تکذیب کرده است. ولی شاید او بتواند به پشتوانه علم، تعهد، تجربه، احترام و اقبال مردمی در این وانفسا به یاری مردم و بندر هزارها بیاید.
امروزه گناوه به یک ناجی کاربلد و با تجربه نیاز دارد تا با تشکیل تیم همراه خود، شهرداری را از این وضعیت بحران زده داخلی و شهر را از این بن بست و سکون کم سابقه خارج کند.
چه کسی ناجی گناوه می‌شود؟!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر