شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سومین جشنواره خدمت رضوی ویژه خادمیاران در حال برگزاری است
گروه : سرخط خبرها


به گزارش خبر بندر فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر اشاره به برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی، اظهار داشت: این جشنواره با هدف الگوسازی از فعالیت‌های موفق کانون‌های رضوی، خادمیاران و یاروان رضوی در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.
وی افزود: در واقع این جشنواره یکی از مهم‌ترین راهکارها برای ارتقا کیفی فعالیت‌ها و الگوسازی اقدامات در سراسر کشور به شمار می‌رود که یکی از بهترین رویکردها و راهبردها برای شناسایی فعالیت‌های شاخص است.
فرید محبی گفت: این جشنواره همه ساله برگزار می‌شود و سومین جشنواره نیز از آغاز دهه کرامت در ۲۲ خرداد ماه لغایت پایان آذرماه در حال برگزاری است و امکان بارگذاری و ثبت آثار ادامه دارد.
وی در خصوص محورها و بخش‌های این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش کلی ایده‌های خلاق و نوآورانه و فعالیت‌های برتر و الگویی است که محور اصلی شامل ۴ بخش، تقویت شبکه‌های خادمیاری، توانمندسازی مخاطبان، جلب مشارکت‌های مردمی به ویژه در بخش یاوران حقوقی و حقیقی، ایجاد حال و هوای امام رضایی است.
محبی با درخواست از مشارکت حداکثری همه خادمیاران و مسئولان کانون گفت: مخاطبان این جشنواره با مراجعه به سامانه خدمت رضوی نسبت به ثبت آثار خود اقدام کنند زیرا این ایده‌ها مورد استفاده سایر استان‌ها نیز قرار می‌گیرد و در کتاب خدمت رضوی هم از سوی آستان قدس به چاپ می‌رسد.
دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر خاطر نشان کرد: خادمیاران در بخش بارگزاری تصاویر به کیفیت آن دقت داشته باشند که ۸ اثر را به صورت مجزا از بین آثار یاوران رضوی، کانون‌های خدمت رضوی و محلی، خادمیاران و… مورد بررسی قرار می‌گیرد و در مجموع در کل استان ۳۵ اثر جهت تقدیر و جوایز منتخب خواهد شد.

روابط عمومی دبیرخانه کانون های

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر