شما اینجا هستید

اخبار » کاهش ۱۴ درصدی سرقت در شهرستان گناوه

.

خبر بندر: فرمانده انتظامی گناوه از کاهش ۱۴ درصدی سرقت در این شهرستان خبر داد.

گزارش: مصطفی مظفری

به گزارش خبر بندر؛ فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در نشستی که باحضور جمعی از اصحاب رسانه وفعالین فضای مجازی برگزارشد با تاکید بر نقش رسانه ها در کار نیروی انتظامی گفت رسانه ها نقش آگاهی بخشی ومطالبه گری مردم در برابر ناهنجاریها را دارند . وی ادامه داد با توجه به اینکه ار پلیس دربین دستگاهها بیشترین ارتباط را با مردم دارد گفت تسهیل کننده و شکل دهنده این ارتباط رسانه ها هستند . رسانه ها با فرهنگ سازی وآموزش مردم وجامعه میتوانند نقش پررنگی را ایفا کنند.
سرهنگ احمدی ادامه داد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گناوه در راستای تامین وتوسعه نظم وامنیت ، تلاش میکند خدمتگزار خوبی برای مردم باشد، واین خدمتگزاری را افتخاری برای خود می داند وبا قاطعیت تمام با اجرای قانون ومقررات با مخلان نظم وامتیت برخورد لازم را میکند.
وی اقدامات پلیس را در مقابله با سرقتها را کارآمد دانسته وبا ارائه آماری
از کاهش ۱۴درصدی سرقتها و همچنین کشف ۸۸درصدی سرقتها خبر داد وگفت تلاش پلیس براین ایت که آمار کشفیات را همچنان بالاتر ببرد.
وی با ارائه آمار مقایسه ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته اعلام کرد
سرقت از منزل ۱۰ درصد
سرقت اتومبیل ۴۲ درصد
سرقت از مغازه ۲۴ درصد
سرقت احشام ۳۶ درصد
و کیف قاپی ۷۳ درصد
کاهش داشته است
جناب سرهنگ احمدی در بخش دیگری از سخنان خودبا توصیه به مردم برای جدی گرفتن پیشگیریهای فردی گفت نگاه مردم نباید فقط به نیروی انتظامی باشدو خود با رعایت نکات ایمنی وپیشگیرانه میتوانند برای پلیس کمک باشند.مثلا در هنگام مسافرت طلا وجواهرات خود را در منزل و درجای ایمن مثل گاوصندوق نگهداری کنند همچنین از رها کردن کیف و وسایل با ارزش خود در خودرو به جد خودداری کنند.
وی با اشاره به سرقت موتور سیکلتها در گناوه گفت غالب موتور سیکلتهایی که سرقت میشوند هیچ گونه وسیله بازدارنده سرقت ( قفل) نداشته اند. سرقت اموال مردم باعث ناراحتی پلیس میشود و درادامه دغدغه کشف آن را نیز دارد.
فرماندهی انتظامی گناوه ضمن تشکر از معاونت اجتماعی و راهنمایی رانندگی از اقدامات خوب آنها در آموزش ترافیکی دانش آموزان، همچنین توزیع کلاه ایمنی بین مردم و برگزاری کلاس آموزشی برای متخلفان راننده قدردانی کرد.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به اضافه شدن یک کلانتری دیگر به مجموعه پلیس اشاره کرد وگفت با مساعدت مسئولین شهر زمین برای ساختمان مورد نظر مهیا شده و با سپری شدن سلسله مراتب اداری، پروژه ساخت آن آغاز خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر