شما اینجا هستید

اخبار » اولین نشست هیئت اندیشه ورز کانون خادمیاری سلامت استان بوشهر برگزار شد

اولین نشست هیئت اندیشه ورز کانون خادمیاری سلامت در سالن کنفرانس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل گردید. فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در این نشست گفت: یکی از مهمترین کانون های ۲۰گانه دبیرخانه استان، کانون سلامت می باشد که با استفاده از ظرفیت دستگاه های هم ماموریت در حوزه سلامت نسبت به بسیج کردن فعالیت های حوزه بهداشت و درمان جهت ارائه خدمات به جامعه هدف محرومین اقدام می نماید ج

محبی افزود: فعالیت کانون خادمیاری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، بسیج جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی در سطح استان در راستای ارائه خدمات اجتماعی به محرومین خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده حوزه سلامت افزود: از مهمترین ماموریت های این کانون تشکیل گروه های جهادی ، استفاده از ظرفیت پزشکان در رسته و رشته های مختلف برای ویزیت رایگان، کمک به تهیه دارو و تجهیزات پزشکی می باشد.

محبی خاطرنشان کرد: جلسات هیئت اندیشه ورز کانون سلامت باید استمرار داشته باشد تا با برنامه ریزی و تشکیل شبکه خادمیاران سلامت شاهد خیر و برکت بیشتر در این حوزه باشیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت خیرین حوزه سلامت جهت راه اندازی کانون خادمیاری سلامت در ۱۰ شهرستان استان مورد تاکید می باشد.

در این نشست خانم دکتر محبوبه رمضان زاده سررابط کانون خادمیاری سلامت استان و سایر اعضای هیئت اندیشه ورز نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص راهبردها، چشم اندازها و مسائل مربوط به کانون سلامت و تسریع روند خدمت‌رسانی به بیان مطالبی پرداختند و خواستار انجام فعالیت‌های خیرخواهانه با کاهش بوروکراسی اداری غیرضروری در انجام این فعالیت ها شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر