شما اینجا هستید

اخبار » جناب مدیرکل ،؛ گناوه همین حالا هم برند گردشگری است !

جناب مدیرکل ،؛ گناوه همین حالا هم برند گردشگری است !


صدای بندر: مدیر کل محترم میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در آستانه نوروز ۱۴۰۱ اعلام نموده که می خواهیم گناوه را به برند گردشگری کشور تبدیل کنیم!
باید خدمت مدیر کل محترم اعلام کنیم که دوست عزیز، بندر گناوه سالهاست برند گردشگری شده ، البته نه به همت دوستان وزارت گردشگری و مسولین استانی… بلکه به همت ومدد مردم بندر گناوه!
جناب مدیرکل شما اگر می خواهید کاری کنید به وظایف سازمانیتان درخصوص بندر توریستی گناوه که طی سالهای گذشته مغفول و بر زمین مانده است عمل نمایید.
آقای مدیرکل خیلی دیر به فکر افتاده ا ید ولی ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. این گوی و این میدان ، تا دلتان بخواهد در گناوه جای کار هست، چون اصلا در حوزه گردشگری و زیر ساخت های آن از سوی دولت جدید و قدیم هیچ اتفاقی نیفتاده، اگر زحمتی نیست برای شروع کار نوروز امسال با مدیران بالا دستیت در استان و کشور چند روزی را در گناوه باشید تا دقیق به مشکلات شهر توریستی گناوه پی ببرید، تا در جریان قرار بگیرید که گناوه زیرساخت هایش در حد صفر است! ولی سالانه به مدد و همت مردم گناوه میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر در طول سال است.
آقای مدیر کل خیلی خوب است که شما هم به عنوان بخش دولتی به این نتیجه رسیده اید باید در حوزه گردشگری سرمایه گذاری کنید و زیر ساخت های شهر را بسازید ولی این را بگوییم این کار یک عزم جدی می خواهد و شما و سازمانتان به تنهایی از عهده اش بر نمی آیید. نمی دانم سراغ داری که سالهاست پروژه های راهسازی در گناوه تعطیل شد ه و هنوز هم پاشنه بر همان در می چرخد یا نه؟ شما می دانید که شهر هدف گردشگری باید راه داشته باشد؟ولی عمده راه های ارتباطی این بندر از شمال و جنوب به جاده مرگ معروفند! ؟
دوست عزیز سالهاست در این شهر هیچ پروژه گردشگری ، فرهنگی، هنری، اقتصادی، صیادی ،بندری، اقتصادی، ورزشی، در حد یک شهر برند گردشگری کلنگ نخورده است، نمی دانم سراغ داری که گناوه حتی یک شهربازی و بوستان شهری هم ندارد یا نه؟!
حتما می دانید که در آخرین سفر رییس جمهور به استان نیز، شهرستان گناوه هیچ پروژه ای در هیچ زمینه ای شاملش نشد؟!
آقای مدیر کل، گناوه با نامه و مصاحبه و سخنرانی مشکلاتش حل نمی شود، برای آن چیزی که برای گناوه مدنظرتان هست برنامه داشته باشید ، یقینا مردم گناوه در کنار شما خواهند بود.
منتظر می مانیم
✍️ محمد مظفری
انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر