شما اینجا هستید

اخبار » نگرانی خانواده ها و معلمان از بازگشایی حداکثری مدارس!

نگرانی خانواده ها و معلمان از حضوری شدن مدارس بعد از تعطیلات نوروزی!

صدای بندر: بسیاری از خانواده ها و کادر مدارس از حضوری شدن یکباره مدارس بعد از تعطیلات نوروزی اظهار نارضایتی کرده اند.
آنها معتقدند که بعد از دوسال تعطیلی و مجازی بودن مدارس ، برای حضوری کردن مدارس نباید عجله کرد و حضوری شدن مدارس باید تدریجی و بصورت پلکانی عمل کرد.
خانواده ها معتقدند حضوری شدن مدارس و برگزاری کلاس های بلند مدت با ده دقیقه استراحت مخصوصا برای مدارس ابتدایی که تعداد زیادی از آنها واکسن نیز نزده اند، بسیار خطرناک است.‌ و در مورد آن باید تجدید نظر شود.
بعضی از والدین هم می گویند در حالیکه بسیاری از خانواده ها در سفر نوروزی بوده و امکان ابتلا به بیماری کرونا داشته اند ، بازگشایی مدارس درست در روز ۱۴ فروردین خطرناک است.
مردم می گویند در حالیکه هنوز بسیاری از مسابقات ورزشی حتی در فضای باز بدون تماشاگر برگزار شده و اجازه ورود تماشاگر را نمی دهند ، چطور دولت دستور داده کلاس های درس بچه های مردم با حداکثر ظرفیت و با انجام تشریفات و برنامه های جانبی برگزار شود؟!
از آن سو معلمین و کادر مدارس نیز معتقدند ۱۴ فروردین برای حضوری کردن مدارس زود است چون بسیاری از مدارس تا ۱۳ فروردین پذیرای مسافران نوروزی هستند.
معلمان معتقدند زمان ۹۰ دقیقه ای برای کلاس ها زیاد بوده و با توجه به تعداد دانش آموزان حضور همزمان آنها در کلاس به مدت یک ساعت و نیم خطرناک است.
کادر مدارس برگزاری مراسم صبح گاهی و نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس که مورد تاکید آموزش و پرورش استان بوده و در خصوص اجرای آن تاکید شده است نیز خطرناک دانسته و معتقدند در شروع بازگشایی حضور باید سعی کرد از تجمعات با جمعیت زیاد پرهیز کرد.
آموزش و پرورش استان اما خیلی جدی دستور حضوری شدن مدارس را داده و حاضرهم نیست کوتاه بیاید. آنها می گویند این شیوه حضوری شدن را ستاد کرونا دستور داده و باید حضوری شدن مدارس به همین شکل اجرایی شود!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر