شما اینجا هستید

اخبار » امنیت شهرستان گناوه خط قرمز پلیس

خبر بندر :سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه امنیت دارای دو بعد حقیقی و ذهنی یا روانی است اشاره کرد: از ابتدای سال جاری چند اتفاق ناگوار در شهرستان گناوه به وقوع پیوسته که هیچ کدام جنبه امنیتی نداشته و اکثراً به دلیل اختلافات فردی، خانوادگی و یا حوادث ناخواسته بوده است اما برخی افراد با دامن زدن و تعمیم دادن این حوادث به کل امنیت شهرستان گناوه موجب بروز احساس ناامنی در بین آحاد مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان شده‌اند.
🔻سرهنگ احمدی اضافه کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی مخلان نظم و امنیت اجتماعی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده و یا رصد آنها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
🔻وی همچنین با اشاره به اینکه نظم و امنیت شهرستان گناوه خط قرمز پلیس می باشد از مردم شریف این شهرستان خواست ،تا در حفظ امنیت همیار پلیس بوده و از انتشار مطالبی که در فضای حقیقی و مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین مردم می شود خودداری نموده و حوادث، اتفاقات و رخداد های مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
🔻این مقام انتظامی ضمن اینکه از مردم عزیز خواست اخبار و اطلاعات شهرستان را از کانالهای رسمی دنبال کنند بیان نمود: پلیس با کسانی که با انتشار اخبار کذب موجب بروز احساس ناامنی در بین ملت شریف می شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر