شما اینجا هستید

اخبار » جشنواره فرهنگی  تاریخی حیات داوود  برگزار می شود

جشنواره فرهنگی  تاریخی حیات داوود  برگزار می شود.
خبر بندر: دبیر جشنواره  فرهنگی تاریخی  حیات داوود از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در روستاهای شهرستان گناوه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر؛ محمد مظفری دبیر جشنواره فرهنگی  تاریخی حیات داوود در گفتگو با خبرنگاران گفت.: این جشنواره قرار است به همت موسسه نیمدری سبز و با همکاری مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران  روستاهای شهرستان گناوه  و بصورت مستمر برگزار گردد.
وی با بیان اینکه زمانی محدودی برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته نشده است. آغاز جشنواره همزمان با روز حکیم ابوالقاسم فردوسی در روستای بهمنیاری خواهد بود و امیدوارم که تا سالها بتوانیم این جشنواره را در روستا ها و اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان گناوه اجرا نماییم.
مظفری با بیان اینکه حیات داوود به عنوان منطقه ای دیرین و تاریخی نقش عمده ای در تاریخ جنوب ایران و خلیج فارس داشته است افزود: از اهداف این جشنواره معرفی تاریخ و فرهنگ این دیار به نسل جدید است.
وی با بیان اینکه روستاهای شهرستان گناوه پتانسیل بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری دارند ، اظهار امیدواری کرد با استفاده از نخبگان و فعالان  این روستا ها بتوانیم این جشنواره را بصورت فاخری برگزار نماییم،
وی معرفی نخبگانف پیشکسوتان، دانشمندان و نویسندگانف هنرمندان و نویسندگان  روستاهای شهرستان را از اهداف این جشنواره بر شمرد و افزود امیدواریم بتوانیم  در جریان این جشنواره  به  نحو شایسته ای  به معرفی قابلیت های  فرهنگی، گردشگری و اجتماعی روستاهای  شهرستان گناوه  بپردازیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر