شما اینجا هستید

اخبار » روابط عمومی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر، بعنوان روابط عمومی برتر دبیرخانه های کشور معرفی و تقدیر شد

به گزارش خبربندر و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر؛ مراسم تقدیر از مدیران روابط عمومی بخش های مختلف آستان قدس رضوی در سالن شهید فخری‌زاده سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم که سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ١۴٠١ همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور قائم مقام آستان قدس رضوی دکتر مالک رحمتی و محمدمهدی خیرجو مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد از علی احمدی مدیر روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر به عنوان روابط عمومی شاخص دبیرخانه های کشور تقدیر گردید.

دکترمالک رحمتی دراین آئین گفت:روابط عمومی، نهادی برای برقراری ارتباط و عجین با تبلیغات است و سه هدف عمده آشنایی بخشی به محیط از عملکرد درونی، دریافت بازخورد محیط از این آشنایی بخشی و توسعه ارتباط این دو بخش را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به امید و نشاط دارد، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه، جامعه نیاز به امید و نشاط دارد و روابط عمومی ها می توانند این نشاط عمومی را در جامعه ایجاد کنند.

قائم مقام آستان قدس رضوی بابیان اینکه روابط عمومی ها بازوان توانمند مسئولین ادارات و حلقه واسط آنان و رسانه ها هستندافزود: مسئولین روابط عمومی ها باید در ایجاد امید بین مردم نقش داشته باشند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر