شما اینجا هستید

اخبار » نارضایتی کارمندان و بازنشستگان از دولت!

نارضایتی کارمندان و بازنشستگان از دولت!

امیر جنابی؛ خبر بندر: در گیر ودار مشکلات اقتصادی ناشی از حذف یارانه ها و گرانی های همه جانبه در سراسر کشور، کارکنان دولت بنظر می رسد قشر فراموش شده ای هستند که دولت نه تنها هیچ برنامه ای برای بهترشدن وضعیت معیشتیشان ندارد بلکه به حال خودشان رها شده اند.
نگاه بی تفاوتی دولت به قشر زحمتکش کارمند و بازنشستگان این روزها باعث بروز دلخوری و سرخوردگی در بین گردانندگان اصلی نظامی اداری کشور به وجود آورده است.
امسال و برخلاف سالهای گذشته و علیرغم تورم بسیار بالا و گرانی هایی که خود دولت باعث و بانی آن بوده متاسفانه در بودجه فقط ده درصد به حقوق کارکنان دولت افزوده شده تا عملا کارکنان دولت مسیر نزولی به سمت فقر مطلق با شیب تندتری طی کنند.
کارکنان دولت معتقدند در حالی که در سال جدید همه اجناس و حتی خدمات دولتی و غیر دولتی بین ۳۰ تا صد درصد افزایش پیدا کرده چگونه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان فقط ده درصد افزایش داشته است؟!
در این بین اعتراض کارکنان بخش های دولتی و همچنین بازنشستگان که از اواخر سال گذشته آغاز شده این روزها بیشتر از ماه های پیش به گوش می رسد.
اعتراض هایی که هیچ واکنشی را از سوی دولت در پی نداشته و باید منتظر ماند ودید که سکوت و انفعال دولت در خصوص درخواست به حق کارکنان دولت و بازنشستگان کی شکسته خواهد شد!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر