شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تدابیر موسسات وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر برای سال اقتصاد و فرهنگ
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: چهارمین نشست موسسات وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر در حوزه هنری استان برگزار شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در ابتدای این دیدار سیدحسین سیدزاده، رئیس حوزه هنری استان ضمن بیان تاریخچه ی پیدایش این مجموعه به ارائه گزارشی از فعالیت های این موسسه پرداخت و خواستار برقراری همکاری و تعامل بیشتر بین مجموعه های وابسته به تبلیغات اسلامی استان شد.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های تشکل های مرتبط با سازمان تبلیغات برای افزایش روند توسعه فرهنگ دینی شد.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر مجموعه های وابسته به سازمان را دارای قابلیت های مهمی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد.
در ادامه این نشست علی تشکری رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی، نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئات مذهبی، سیدمیثم آرامن مدیر موسسه تبیان، سعید رضایی مدیر خبرگزاری مهر استان و سایر شرکت کنندگان در نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است، این نشست ۸ اردیبهشت ۹۳ در حوزه هنری بوشهر برگزار، و در خاتمه آن نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اقامه شد و بسته های فرهنگی هدایی حوزه هنری به حضار اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر