شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بزرگداشت روز جهانی کارگر در گناوه
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: کارگران به عنوان یکی از عمده ترین نقش آفرینان توسعه اقتصادی در کشور به شمار می آیند.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، عبدالنبی یوسفی درهمایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان گناوه افزود: وقتی سخن از توسعه اقتصادی به میان می آید عمده موارد این مسوولیت بر عهده کارگرانی است که در متن اجرای برنامه ها حضور دارند.

وی اظهار کرد: نقش کارگر به عنوان سرمایه اجتماعی زمانی ارزش واقعی خود را خواهند یافت که از استعداد، نبوغ و توانایی ایشان در بهسازی امور و رشد اقتصادی بهره گیری شود.

فرماندار گناوه افزود: دین مبین اسلام نیز افرادی را که در زمین و دریا از مواهب الهی برای کسب روزی حلال استفاده و تلاش می کنند، ستوده و با کسانی که در راه خدا جهاد می کنند، برابر می داند و چنین رویکردی جز در تحسین سرمایه ای که در خدمت خود و جامعه است، ارزیابی نمی شود.

یوسفی اظهار کرد: به هر حال ۱۱ اردیبهشت فرصت مغتنمی است تا در آن ضمن یادآوری ضرورت توجه به نقش و جایگاه کارگران در توسعه اقتصادی کشور بویژه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است، اهتمامی مجدانه در بازتعریف این جایگاه داشته باشیم.

فرماندار گناوه، به بالابودن نرخ بیکاری در این شهرسان اشاره کرد وگفت: جای تاسف است که دراین شهرستان بیش از سه هزار و۵۰۰ جوان که تحصیلات خود را در زمینه کارشناسی وکارشناسی ارشد به پایان رساندند، بیکار باشند.

وی تنها راه برون رفت از این معظل را سرمایه گذاری اصولی وکارآفرینی سرمایه داران گناوه ای در این شهرستان دانست وادامه داد: دراین ارتباط، دولت حمایت وبستر سازی مناسب سرمایه گذاران را وظیفه خود می داند.

یوسفی از مردم ومسوولان این شهرستان خواست تا باهمفکری زمینه توسعه پیشرفت شهرستان گناوه را فراهم کنند.

دراین آیین، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه گفت: استقلال وپیشرفت کشور مستلزم کار وتلاش مجدانه وارج نهادن به مقوله کار است.

عبدالمهدی شاهین زاده افزود: استقلال اقتصادی نیاز اساسی کشوراست و همه باید بافعالیت وکوشش مخلصانه سعی کنیم منویات مقام معظم رهبری درخصوص تحقق جهاد اقتصادی جامه عمل بپوشانیم .

وی افزود: حسب وظیفه روز کارگر را که روزی عزیز در تقویم روزگار است، به همه کارگران بویژه جامعه زحمتکش و پرتلاش کارگری شهرستان گناوه تبریک می گویم.

در این همایش که در سالن فنی حرفه ای شهرستان گناوه درشمال استان بوشهر برگزار شد، کارگران نمونه ادارات ،ارگانها ودیگر نهادهای کارگری مورد تقدیر قرارگرفتند. ک/۳

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر