شما اینجا هستید

اخبار » فرمانداردیلم: تمرکز برنامه های دولت بر مسکن و اشتغال است
نویسنده : غلامحسین آقاجری

به گزارش صدای بندر و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری دیلم روز جمعه  ناصر کشاورزی در آیین واگذاری مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی در روستای بنه اسماعیل افزود: تامین زمین جهت ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان از برنامه هایی است که به جد دنبال خواهیم کرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: در این هفته برنامه های مختلف پیش بینی شده و چندین پروژه افتتاح و اجرا می شود.

فرماندار دیلم تعداد پروژه های هفته دولت این شهرستان را ۳۴ پروژه اعلام کرد و بیان داشت: ۳۲۱ میلیاردتومان اعتبار برای این پروژه ها اختصاص و هزینه یافته است.

وی گفت: ۱۹ پروژه از مجموع پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان افتتاح می شود و ۱۵ پروژه نیز با اختصاص ۲۷۵ میلیاردتومان عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی دیلم گفت: باتوجه به تفاهم نامه مشترک سازمان بهزیستی کشور، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع احداث مسکن ویژه افراد دارای معلولیت خیلی شدید و زنان سرپرست خانوار، واحد مسکونی واگذارشده به متراژ ۶۰ متر مربع و با هزینه ای معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، نمایشگاه مهارت ها و دستاوردهای بانوان، کودکان ، نوجوانان و هنرمندان در نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم گشایش یافت.

ایستگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان درلم از جمله غرفه های این نمایشگاه است و در این غرفه تا پایان هفته دولت خدمات قدسنجی، فشار خون و مشاوره بهداشتی به بازدید کنندگان ارائه می شود.

در حاشیه این افتتاحیه از عضو کودک این مرکز، نیایش حاتمی کیا، حافظ جزء ٢٩ و ٣٠ قرآن و همچنین بانوان هنرمند غرفه دار تجلیل شد.

همچنین رونمایی از تمثال شهیدان رجایی و باهنر، هنر یاسمن غلامی از بانوان هنرمند شهرستان، توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان انجام شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر