شما اینجا هستید

اخبار » مجتمع فولاد بوشهر در شهرستان گناوه ساخته می شود

کلنگ احداث مجتمع فولاد بوشهر در گناوه به زمین زده شد.
خبر بندر: آیین کلنگ زنی مجتمع فولاد بوشهر با حضور مسولین استانی و محلی در گناوه به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر، غلامرضا مظفری سرمایه‌گزار این طرح طی سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولین استانی گفت:این طرح با سرمایه‌ای بیش از پانزده‌هزار میلیاردتومان نیاز دارد که با همکاری شرکت شانگهای از کشورچین انجام خواهد شد. این شرکت تا روز احداث در کنار ما خواهد بود.
و بعد از احداث کارخانه از درآمد آن، سرمایه‌گذاری انجام‌شده را به این شرکت استردادمی‌کنیم و این شرکت ایران را ترک خواهد کرد و این کارخانه با ظرفیت ۱۴۰۰نفراشتغال برای هم‌استانیان خواهد ماند.
وی در ادامه گفت من سرمایه و آبروی خود را به این منطقه آورده ام و از مسئولین محترم خواهشمندم به موفقیت این طرح کمک کنند و اگر این طرح موفق شود،جوانهای دیگری خواهند بود که تشویق به سرمایه گذاری خواهند شد و به میدان خواهند آمد ومنطقه ما آبادخواهد شد.
مامیتوانیم استان مخصوصا شمال آن را آباد کنیم و به سوی صنعتی شدن سوق بدهیم.
امام جمعه شهرگناوه نیز در سخنانی گفت وظیفه ی همه مسئولین حمایت از سرمایه گزاران است که با دل و جان وارد عرصه تولید و اقتصاد میشوند و مسئولین باید دغدغه سرمایه گذاران را کاهش دهند.
وی در ادامه افزود امروز تولید و اشتغال از انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم است.
وی افزودشهرستان گناوه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هست و باید تشویق و ترغیب این سرمایه گذاران که سرمایه های نظام هستند در دستور کار مسئولین استان قرار گیرد.
مدیر کل صمت استان از دیگر سخنرانان افتتاحیه بود وی گفت فولاد بعد از نفت یک صنایع بسیار تاثیرگذار برای توسعه صنعتی منطقه هست.صنعت فولاد به ازاری هر نفر اشتغال مستقیم پانزده نفره اشتغال غیر مستقیم دارد.اگر مجتمع فولاد بوشهر ۱۴۰۰نفرباشد به طور غیرمستقیم میتواند پانزده هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجادکند و میتواند برای سایر صنایع پایین دست تامین خوراک کند و در پروژه های زیر ساختی به سایر صنایع استان کمک کند
جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه ودیلم در مجلس نیز طی سخنانی گفت برای ادای دین به این مردم با پیشینیه تاریخی زیاد باید افق دید بالا و همت بالا داشت
وی ادامه داد مجتمع فولاد بوشهر کار بزرگی است و خوشحالیم که یکی از خواسته های به حق مردم و منطقه و متناسب با خواسته مقام معظم رهبری در حال اتفاق است.
نماینده مردم گناوه دیلم وریگ در مجلس ادامه داد این پروژه یک پروژه بزرگ وملی است و با هم افزایی وپشت کار باید هرکدام از ما گوشه کار را بگیریم تا این طرح به سرانجام برسد.
گزارش و خبر : مصطفی مظفری
عکس حسین بهروزی ، مصطفی مظفری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر