شما اینجا هستید

اخبار » مولف کتاب «هنر در روابط عمومی»:روابط عمومی در کشور ما تشریفاتی است
گروه : اخبار , ویژه

خداداد رضایی هنرمند بوشهری و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی  اخیرا سومین کتاب خود را با عنوان هنر در روابط عمومی به چاپ رسانده است .رضایی که پیش از این در رشته تئاتر در استان و کشور آثاری را به روی صحنه برده و در حوزه ادبیات داستانی نیز فعالیت های خوبی داشته است . اخیرا در حوزه تالیف نیز فعال شده و سه کتاب را در خصوص روابط عمومی و هنر به چاپ رسانده است  .هفته پیش خبرگزاری کتاب ایران به بهانه انتشار کتاب هنر درروابط عمومی با وی مصاحبه ای داشته که به حضورتان تقدیم می گردد .

کتاب هنردر روابط عمومی انتشار یافت در این باره مولف کتاب «هنر در روابط عمومی» با اشاره به جدید بودن موضوع این کتاب گفت: بیشتر کارشناسان روابط عمومی در ایران به ابزار هنر آشنایی ندارند و به همین دلیل روابط عمومی در حد تشریفات باقی مانده است.

خداداد رضایی درباره وی‍ژگی‌های این کتاب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،گفت: «هنر در روابط عمومی» سومین کتاب من بعد از کتاب مبانی هنر و ارتباطات تصویری است.

وی ادامه داد: این کتاب به چگونگی پیدایش روابط عمومی در جهان و ایران پرداخته و سپس اهمیت روابط عمومی در ادارات و نقش روابط هنر در روابط عمومی‌ها را توضیح داده است. در ادامه کتاب نیز درباره اهمیت انواع هنرهای کاربردی در روابط عمومی‌ها مانند گرافیک، عکاسی، فیلم، موسیقی، تئاتر، در بخش‌های مختلف روابط عمومی مانند انتشارات، تبلیغات، سمعی و بصری، تشریفات، اطلاع‌رسانی و …. توضیحات جامع را به مخاطبان ارایه ‌داده‌ام و در پایان کتاب نیز به مباحثی مانند روابط عمومی الکترونیک و نقش ایمیل‌ها، اس ام اس، آر اس اس، پادکست، سایت و وبلاگ در روابط عمومی‌ها پرداخته شده است.

وی با اشاره به جدید بودن عنوان این کتاب اضافه کرد: من پیش از این مباحث این کتاب را در دانشگاه تدریس می‌کردم و به دلیل اهمیت و ضرورت این موضوع نیاز به تالیف این کتاب را حس کردم،چراکه بیشتر کارشناسان روابط عمومی در ایران به ابزار هنر آشنایی ندارند و به همین دلیل روابط عمومی در حد تشریفات باقی مانده است.

رضایی تاکید کرد: این در حالی است که بخش اعظمی از کار کارشناسان روابط عمومی در مباحث مختلف با ابزار هنر حل می‌شود.

این استاد دانشگاه با بیان این‌ که این کتاب در هشت بخش تالیف شده، اضافه کرد: هنر روابط عمومی، تعریف روابط عمومی، تاریخچه روابط عمومی در جهان، تاریخچه روابط عمومی در ایران، نقش روابط عمومی در ادارات، هنر، بخش اداری و پشتیبانی،‌ بخش سمعی و بصری، بخش فرهنگی و تشریفات،‌ بخش تبلیغات و نمایشگاه‌ها،‌ بخش اطلاع‌رسانی و ارتباطات،‌ بخش انتشارات و بخش فناوری اطلاعات از جمله بخش‌های این کتاب است.

وی یادآور شد: تاکنون و بر اساس تعاملاتی که با انجمن روابط عمومی ایران داشته‌ام متوجه شدم که این موضوع تاکنون برای نخستین بار است که در یک کتاب مطرح می‌شود.

رضایی درباره کاربرد این اثر نیز در سطح دانشگاه‌ها گفت: این کتاب می‌تواند برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها و دانشجویان رشته‌های روابط عمومی منبع ارزشمندی باشد.

کتاب «هنر در روابط عمومی» در ۱۶۴ صفحه توسط انتشارات بقیه‌العتره‏‫ با بهای ۴ هزار تومان منتشر شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر