شما اینجا هستید

اخبار » تعطیلی ترمینال های مسافری استان بوشهر و مشکلات مردم

تعطیلی ترمینال های مسافری استان بوشهر و مشکلات مردم!
خبربندر: سوء مدیریت در برنامه ریزی مراسم بزرگ پیاده روی اربعین امسال از سوی دولت و مسولین ستاد اربعین، علاوه بر ایجاد زحمت و بعضا بی حرمتی برای زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) در مرزهای ایران و عراق ودر مسیر پیاده روی زائرین عتبات عالیات، مشکلات بسیاری را را نیز در حمل و نقل مسافر در شهرها و استان های کشور بوجود آورده که این مشکلات متاسفانه دامن خانواده های ضعیف تر جامعه را گرفته است.
از اواسط شهریور ماه بود که با بحرانی شدن وضعیت ورود و خروج زائرین عزیز اربعین و انتشار تصاویر ناراحت کننده از وضعیت زائران اربعین در مرزهای کشور با عراق ، در یک اقدام غیر کارشناسی دیگر از سوی متولیان امر، تمامی اتوبوس ها و ناوگان عمومی کشور از جمله استان بوشهر به مناطق مرزی مهران و شلمچه اعزام شدند تا بتوانندوضعیت نا مطلوب جابجایی زائران در این سوی مرزها را سامان ببخشند. اتفاقی که اگر چه تا حدود بسیار کمی به بهتر شدن وضعیت جابجایی زائرین از مرز به استان تاثیر گذار بود ولی خود مشکلات بسیار دیگری را برای دیگر شهروندان بوشهری که در روزهای آخر تابستان قصد مسافرت به دیگر نقاط کشور مثل شیراز، تهران، مشهد ، اصفهان و… را داشتند بوجود آورد.
حدود دو هفته است اکثر ترمینال های استان بوشهر به دلیل اعزام  اتوبوس هایشان به مرز تعطیل شده و عملا هیچ سرویسی به استان های همجوار و تهران ندارند و همین باعث بروز مشکلاتی برای مردم استان شده است. حالا در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و انجام  مسافرت های  آخر تابستان خانواده های بوشهر، در نبود ناوگان عمومی حمل و نقل و تعطیلی ترمینال های مسافری ،درگیر مشکلات بسیاری شده و مجبور به هزینه های بیشتری برای مسافرت شده اند.
با گذشت دو روز از اربعین حسینی ودر آستانه اعزام دانشجویان به دانشگاه ها جهت ثبت نام، هنوز تعدادی از ترمینال های مسافری به روند عادی خود بازنگشته اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر