شما اینجا هستید

اخبار » مرور خاطرات استاندار بوشهر در بین همشاگردی ها و معلمان دوران تحصیل در گناوه
گروه : اخبار

گزارش یک نشست صمیمانه
صدای بندر: دکتر سالاری در روز معلم در بین همشاگردی ها و معلمانش در بندر گناوه حضور یافت و و به معلمانش ادای احترام کرد.
محمد مظفری – صدای بندر: روز دوازدهم اردیبهشت دانش آموزان دهه شصت مدرسه شبانه روزی شهید بهشتی گناوه با گرد آمدن در کنار هم ضمن یاد آوری خاطرات ایام تحصیل به معلمان خود ادای احترام کردند.

IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۱۳۴۴IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۱۹۰۴IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۲۴۱۶

از نکات جالب این گردهمایی حضور دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر بود که دوره راهنمایی خود را در مدرسه راهنمایی شهید بهشتی گناوه گذرانده بودو به دعوت برگزار کنندگان این جشن با وجود تراکم کاری حضور پیدا کرد و به معلمانش ادای احترام کرد.
در بین سی دانش آموز ی که روز دوازدهم اردیبهشت در مدرسه شهید بهشتی دور هم جمع شده بودند خیلی ها در مناصب مختلفی مشغول بودند. از استانداری گرفته تا استادی دانشگاه تا رسیدن به مقام پروفوسری ، تا دادستانی در قوه قضاییه و روحانی مسئول نهاد ولی فقیه و رئیس و کارمند بانک کارشناس کشاورزی ، صنعت ، بازاری و تجار و لنج دار و معلم و پیمانکار و ….
معلمان دهه شصت این مدرسه هم حکایتشان شنیدنی بود یکی دکتر داروساز شده بود و حالا در شهر داروخانه داشت یکی ساکن یزد بود و یکی شیراز ویکی از کرج آمده بود خیلی ها بازنشسته شده بودند و به کار آزاد و تجارت حتی رانندگی مشغول بودند. خلاصه اینکه یک فضای دوست داشتنی و نوستالژیکی برای معلمان و دانش آموزان بوده و ذوق زدگی را می توانستی در چهره تک تک آنها مشاهده کرد.

IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۳۷۲۸IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۳۶۲۸IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۴۱۳۳IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۳۵۱۰

استاندار با آقای زرین فر رئیس سابق آموزش و پرورش و معاون فعلی اش و رئیس دفترش و به همراه رئیس جدید اموزش پرورش استان و فرماندار و معاونین فرماندار گناوه حدود ساعت ۹ به مدرسه آمد و به محض ورود استاندار زنگ مدرسه خورد دانش آموزان دیروز در صف صبح گاهی قرار گرفتند و قران و دعا خوانده شد و مدیر سابق مدرسه هم صحبت کرد و بعد دانش آموزان سر کلاس رفتند. سعید نوذری به همراه اکیپ شونشینی در مراسم بودند و همزمان نوذری برنامه همایش را نیز مدیریت می کرد .
دانش آموزان را همان نماینده قدیمی حضور و غیاب کرد و بعد معلمان سر کلاس حاضر شدند و و بعد تعدادی از معلمان و دانش آموزان صحبت کردندو بعد هم استاندار با هدیه از همه معلمانش تقدیر کرد و البته همشاگردی هم از هدیا بهرمند شدند. کیکی هم که تهیه شده بود توسط مدیران قبلب و فعلی بریده شد و بعد عکس دسته جمعی گرفته شد و همه دانش آموزان میهمان یکی از همان دانش آموزان قدیمی مدرسه شدند که حالا پیمانکار قابلی شده در راه و ساختمان

IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۳۳۴۰IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۰۲۵۰۶IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۱۲۲۱۷IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۱۳۹۲۱IMG_۲۰۱۴۰۵۰۲_۱۱۲۳۰۲

  1. محمد

    نامی ازسیدمرتضی موسوی که حدودچهارسال برای این نشست زحمت کشیده بود برده نشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر