شما اینجا هستید

ویژه » فرماندار دیلم: فرهنگ کتاب خوانی و حضور در کتابخانه ها باید در خانواده ها نهادینه شود
گروه : ویژه

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم به ریاست ناصر کشاورزی و با حضور آقای راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر،معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار،بخشدار مرکزی و شهردار دیلم و سایر اعضا برگزار گردید.

فرماندار دیلم و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان : فرهنگ کتاب خوانی و حضور در کتابخانه ها باید در خانواده ها نهادینه شود. ایشان اظهار داشت:فرزندان خود را  به کتاب خواندن و حضور مستمر و ارتباط  مفید با کتاب و کتابخانه ها تشویق کنید.ناصر کشاورزی فرماندار دیلم استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را لازم دانستند و تاکید کردند  بستری فراهم شود که کتابخانه ها بصورت سیار و دائم در روستا ها  با همکاری دهیاران بخش مرکزی و امام حسن برقرارگردد.

راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه با بیان گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی دیلم، نهاد کتابخانه های عمومی را به عنوان یک ارگان اجتماع محور مورد تاکید قرار دادند که می تواند نقش مهم و اساسی در بهبود وضعیت فرهنگی و کتابخوانی جامعه داشته باشد. ایشان با ارائه پیشنهاداتی از جمله طاقچه کتاب و پیشخوان کتابخانه ای در روستاهای شهرستان دیلم و همچنین کتابخانه سیار خواستار توجه بیشتر به قشر روستایی شهرستان شدند. در پایان نیز وی با تقدیر از آموزش و پرورش و همچنین شهرداری دیلم اختصاص اعتبار جهت تکمیل و بازسازی کتابخانه ها را خواستار شد.

در ادامه نیز شهردار دیلم گزارشی در ارتباط با پرداخت سهم نیم درصدشهرادی در سال جاری ارائه دادند.

در پایان به پاس خدمات ارزنده شهردار دیلم آقای ایوب ترکزاده و همچنین آقای رمضانی رییس آموزش و پرورش شهرستان در جهت خدمت به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین پرداخت به موقع سهم نیم درصدکتابخانه های عمومی  تقدیر بعمل آمد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر