شما اینجا هستید

اخبار » برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر معرفی شدند.

به گزارش خبر بندر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر با حضور ۲۵۰ هنرمند در قالب ۱۶ گروه نمایشی از هشت استان کشور به مدت سه روز در بوشهر برگزار شد.

هیات داوران به اتفاق آرا نمایش‌های اسب قاتلین از شیراز، آگنی تاژ از ماهشهر، خاکستری از شهرکرد و دانه‌های کال انجیر از استهبان بعنوان چهار نمایش برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر معرفی شدند.

براساس نظر هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر در بخش کارگردانی سید محمد هادی هاشم زاده برای نمایش اسب قاتلین، حسین کارگر برای نمایش آگنی تاژ و پریا امینی برای نماش خاکستری به ترتیب مقام های اول تا سوم و همچنین ساینا عاجلی نیز برای نمایش دانه های کال انجیر شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش نویسندگی آثار رتبه اول به رسول حق جو برای نمایش آگنی تاژ، رتبه دوم به شهرام پورعسکر و علی عباسیه برای نمایش زاخارخروپف لای پرنده مستنطق و رتبه سوم به صورت مشترک به ابوالقاسم غلام حیدر برای نمایش ساحل و دار و پریا امینی دهکردی برای نمایش خاکستری رسید.

مریم شکری برای بازی در نمایش اسب قاتلین، مژده خیاط سلیقه برای نمایش اگنی تاژ و پریا امینی دهکردی برای نمایش خاکستری به ترتیب بعنوان بهترین بازیگران زن و همچنین شیما اکبر برای نمایش جنگ‌های سیاسی برابر در مدت نامعلوم و شبنم صمدی برای نمایش دانه‌های کال انجیر نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.

امید رهبر برای بازی در نمایش اسب قاتلین، عبدالرضا نصاری برای بازی در نمایش آگنی تاژ و علی عباسیه برای نمایش زاخارخروپوف لای پرنده مستنطق به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و همچنین از ایمان زارع برای نمایش اسب قاتلین و حسین هنردوست برای نمایش مرگ در ماه اردیبهشت نیز در این بخش شایسته تقدیر معرفی شدند.

براساس رای هیات داوران عنوان بهترین طراحی صحنه به سید محمد هادی هاشم زاده برای نمایش اسب قاتلین داده شد و همچنین از مصطفی حیات برای طراحی صحنه نمایش آگنی تاژ تقدیر شد.

جایزه بهترین طراحی لباس، گریم و نور به مریم شکری، فاطمه فتحی زاده و سعید نظری و محمد هادی هاشم زاده برای نمایش اسب قاتلین و همچنین بهترین موسیقی به گروه موسیقی نمایش مرثیه برای چاقویی که گلوی اسماعیل را برید اهدا و از علی خاتمی برای موسیقی نمایش تکرار تقدیر شد.

هیات داوران جایزه بهترین بروشور بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر را به بهروز غلامی برای نمایش آگنیتاژ اهدا کرد.

 

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر