شما اینجا هستید

اخبار » گناوه ای ها شورا نخواهند چه کسی را باید ببینند؟

گناوه ای ها شورا نخواهند چه کسی را باید ببینند؟
امیر جنابی
خبر بندر: آش بی تدبیری در شورای شهر گناوه آنقدر شور شده است که صدای همه را درآورده تا مردم عطای شورا را به لقایش ببخشند.
اگر چه گناوه ای ها هیچ وقت از شورا شانس نیاورده اند! یعنی هیچ شورای شهری در بندر گناوه نتوانست در طول چهارساله فعالیتش کار بزرگ و ویژه ای برای شهر انجام بدهد. ولی این شورای شهر اخیر و مستقر واقعا نوبر است!
در اولین روزهای شروع بکار شورا، محرومیت یکی از منتخبین این دوره برای عضویت در شورا توسط فرمانداری، کلید حاشیه های شورای شهر گناوه را زد . هنوز چند هفته از اخراج عضو شورا نگذشته بود که رییس شورای شهر نیز به دلایلی که بر هیچ کس معلوم نشد؛ استعفایش را تقدیم دیگر اعضا کرد و عطای ماندن در شورا را به لقایش بخشید!
دو دستگی اعضای شورا شهر در جلسات آنقدر بچه گانه است که خروجی جلسات آنها، نقل محافل شبانه و روزانه شهروندان و گروه های واتساپی و تلگرامی شهر را فراهم می آورد.
متاسفانه جدال مخالفان و موافقان شهردار در شورا آنقدر دور ازشان شورا ست که خیلی زود آن را تبدیل به تسویه حساب های شخصی کرده و بخاطر همین گفته می شود،چند ماه است تعدادی از اعضای شورای شهر در جلسات شورای شهر شرکت نکرده و در پی آن فرماندار شهرستان گناوه نیز حکم به اخراج سه تن از اعضای شورای شهر وجایگزینی اعضای علی البدل نموده است.از سوی دیگرگفته می شود هنوز اعضای علی ابدل حکم امضایشان خشک نشده، اعضای اخراجی شورای شهربا مراجعه به دیوان عدالت اداری حکم بازگشتشان به شورا را گرفته اند و مدعی هستند اقدام فرماندار مبنب بر اخراج آنها از شوراغیر قانونی بوده است!
یقینا در روزهای آینده نیز باید منتظر اتفاقات غیر قابل پیش بینی دیگری بود. اقداماتی که یقینا لطمات بسیار بزرگتری به توسعه شهری گناوه وارد خواهد نمود.
اگر چه شخصیت حقیقی تک تک اعضای شورای شهر از نظر نویسنده قابل احترام است و می توانند در حوزه شغلی اصلی خود منشا خدماتی برای شهر باشند. ولی آنچه که از این ماجراهای ناخوشایند هویدا و مشخص می باشد ، این است که بنظر می رسد هیچ کدام از این عزیزان برای نشستن در این موقعیت آموزش های لازم را ندیده و از اهمیت جایگاه حقوقیشان اگاه نبوده واطلاع کافی ندارند. وهمین بی اطلاعی، باعث بروز اتفاقاتی گردیده که نتیجه اش چیزی جز ناراحتی و سرخوردگی مردم نیست. مردمی که روز به روز از اعتمادشان به شورای شهر کمتر می شود. این روزها حرف دل و زبان گناوه ای چیزی شبیه این جمله معروف است: ما اگر شورا نخواهیم چه کسی را باید ببینیم؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر