شما اینجا هستید

اخبار » مرحله دوم آسفالت معابر و کوچه‌های گناوه آغاز شد

مرحله دوم آسفالت معابر و کوچه‌های گناوه آغاز شد

خبربندر: شهردار بندر گناوه گفت: مرحله دوم آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر و کوچه‌های نقاط مختلف این شهر آغاز شد.

به گزارش خبر بندر ؛ جواد رستمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده مقرر شده در مجموع ۵۰۰ هزار مترمربع از کوچه ها و معابر آسفالت و روکش شود که در فاز نخست ۲۵۰ هزار مترمربع انجام شد.

وی اظهارکرد: یکی از برنامه‌های اولویت دار شهرداری، جذب قیر از تهران است که تاکنون یکهزار و ۲۰۰ تن سهمیه تعلق گرفته و از این مجموع حدود ۹۵۰ تن دریافت شده و این میزان، آماری بی سابقه است.

رستمی افزود: لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر شهر که بر اثر بارندگی اخیر دچار آب بردگی و ایجاد گودال شده بود با مساعدشدن هوا آغاز شده است.

شهردار گناوه گفت: شهرداری تصمیم به لکه گیری معابر از ماه قبل گرفته بود که اقدام شد اما به علت بارندگی های زیاد و متوالی امکان تداوم آن میسر نبود و تاخیر بوجود آمد.

وی اظهارداشت: مصالحی که برای تولید آسفالت در کارخانه استفاده می‌شود باید خشک باشد، درحالی که به علت بارندگی های مداوم و وجود رطوبت میسر نشد و در لکه گیری وقفه ایجاد شد.

بارش‌های اخیر در سطح شهر گناوه حفره‌های عمیق در خیابان‌ها و کوچه ها ایجاد و تردد خودروها را با مشکل و موجب گله‌مندی مردم و خواستار تسریع در ترمیم و لکه‌گیری شده بودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر