شما اینجا هستید

اخبار » آب شیرین کن ۳۵هزار مترمکعبی بوشهر به بهره برداری می رسد

آب شیرین کن ۳۵هزار مترمکعبی بوشهر به بهره برداری می رسد.

صدای بندر؛فرماندار بوشهرگفت پروژه آب شیرین کن ۳۵هزارمتر مکعبی بوشهر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اواخر بهمن ماه وارد شبکه آبرسانی شهر بوشهر می شود.

به گزارش خبرنگار صدای بندر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر در جمع خبرنگاران گفت؛ پروژه آب شیرین کن ۳۵هزار مترمکعبی بوشهر که قرار بود باظرفیت ۱۲هزار مترمکعب در روز وارد مدار شود،اکنون با ظرفیت کامل ۳۵هزارمترمکعب در اواخر بهمن ماه وارد شبکه آبرسانی بوشهر می شود. فرماندار بوشهر در جریان تور رسانه ای که برای اولین بار در استان توسط فرمانداری بوشهر برگزار شد گفت علت این اتفاق خوب پیگیری های مجدانه استاندار برای رفع موانع سر راه بوده است.وی همچنین اضافه کرد که با اتصال این آب شیرین کن به شبکه آبرسانی بوشهر، ۵۰ درصد از مشکل کم آبی شهر بوشهر برطرف می شود.
رحیمی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در ساخت مجتمع های درمانی گفت: یک مجتمع درمانی جامع با ظرفیت ۴۰ مطب در تخصص های مختلف پزشکی در بوشهر ساخته شده است که در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
فرماندار بوشهر همچنین در بازدید خبرنگاران از پروژه های مسکن ملی در شهرهای چغادک و عالیشهر گفت: در مرحله اول این طرح در شهرستان بوشهر یک پروژه ۱۲۰ واحدی در چغادک و چندین پروژه در عالیشهر که جمعا به بیش از ۴۰۰ واحد می رسد درحال ساخت می باشد و چندین پروژه دیگر نیز در حال زیر سازی می باشد. وی همچنین با اشاره به افتتاح حدود ۳۰۳ پروژه در دهه فجر گفت، مادر دهه فجر و تا پایان امسال پروژه های زیادی در دست بهره برداری داریم که افتتاح یک پارک در چغادک،ایجاد نمایشگاه دستاوردهای بانوان سرپرست خانوار شهرستان بوشهر، افتتاح کشتارگاه دام در بوشهر،احداث آرامستان شهر عالیشهرو ..‌…جزئی از این پروژه ها هستند.فرماندار بوشهربا اشاره به بلا استفاده ماندن بیمارستان عالیشهر نیز گفت، این بیمارستان که از سال ۹۵ ساخت آن شروع شده،حدود یک سال هست که ساخت آن به اتمام رسیده اما به علت عدم تخصیص بودجه موردنیاز برای تجهیز آن ، بلا استفاده مانده است که به دنبال منبعی برای تامین بودجه مورد نیاز آن هستیم تا مردم عالیشهر بتوانند ازوجود آن بهره مند شوند.
رحیمی همچنین دربازدید میدانی خبرنگاران از مجتمع بندری نگین گفت، این مجتمع یک فرصت مناسب برای توسعه و پیشرفت استان است که در چشم انداز آن بخش های مختلفی مانند پایانه کانتینری،پایانه صادراتی، پایانه حمل میعانات نفتی ، پالایشگاه و…‌پیش بینی شده است.
گزارش از اعظم کدایی
عکس ایلیا مظفری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر