شما اینجا هستید

اخبار » صنایع بوشهر به مسئولیت‌های اجتماعی خود در عرصه آموزشی عمل کنند

صنایع بوشهر به مسئولیت‌های اجتماعی خود در عرصه آموزشی عمل کنند.

صدای بندر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود که صنایع استان بوشهر به مسئولیت‌های اجتماعی خود در عرصه آموزشی عمل کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در جمع فرهنگیان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش نیازمند نگاه ویژه و حمایت بیشتری است که این مهم باید به صورت خاص دنبال شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت‌مردان در سطوح عالی نسبت به استان بوشهر با این همه ذخایر و منابع تغییر یافته است خاطر نشان کرد: باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته اعتباراتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت، گاز و پتروشیمی مصوب شده که امید می‌رود توجه ویژه به حوزه فرهنگیان شود تا بخشی از دغدغه آموزش و پرورش استان بوشهر برطرف شود.

وی، اتحاد، پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری توجه به نگاه فرهنگ دینی و اعتقاد به ایمان اسلامی را عامل موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: منشأ همه تحولات در جامع آموزش و پرورش است که نقش تأثیرگذار معلمان، مدیران و کارکنان این مجموعه در تعلیم و تربیت فرزندان نشان می‌دهد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ۴۴ سال گذشته دشمنان با انواع تحریم‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌ها سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی داشته‌اند.

وی گفت: در این حوزه آموزش و پرورش با رسالت سنگین و سختی که بر عهده داشته است خوش درخشیده که خدمات و فعالیت آنان در همه ابعاد آموزشی، تربیتی و فرهنگ‌سازی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی قابل تقدیر است.

توجه به معیشت فرهنگیان

جمیری توجه به مطالبات معلمان و فرهنگیان در بعد اقتصادی و معیشتی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر فشار و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران افزایش یافته که با تدابیر ویژه دولت جهادی و مردمی در حال گذر از این مشکلات هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی توجه به تولید، اشتغال، ارزش افزوده، صادرات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه اقتصادی و معیشتی را یکی از دغدغه‌های مهم دولت و مسئولان دانست و اضافه کرد: در این حال موضوع فرهنگ در جامعه به عنوان حوزه‌ای زیربنایی به مثابه اکسیژن محسوب می‌شود که فرهنگیان در جایگاه مهم و ممتاز قرار دارند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۱ سال را از موفقیت‌های دولت انقلابی دانست و گفت: بدون توجه به آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری در دیگر امور بی‌فایده است و سودی ندارد.

وی نوسانات اقتصادی و تورم در جامعه را یکی از معضلات مهم دانست و تأکید کرد: عدم توازن بین حقوق و هزینه‌های معیشتی مشکلات مردم به ویژه فرهنگیان افزایش داده است توجه به این مهم در اولویت قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر